Speedy Tuesday 2.0

Is de band van de Soyuz 1975 versie.

2 likes

Een gedeelte. Ik wacht nog op de rest :wink:

2 likes

Dus jij krijgt 20% korting op een horloge dat rechtstreeks door Omega (voor een vaste prijs) uitgeleverd wordt? Vind ik erg knap! Of was iemand bereid direct 20% verlies te maken op een horloge dat ver boven list verkocht wordt?

1 like

Nope, niet iemand die er direct vanaf wilde. Zoals ik al zei: goede connecties.

EDIT: Jij denkt overigens dat alle prijzen vast zijnā€¦?

ik vind het nogal wat, om er 1000 euro vanaf te krijgen. Dan ben je ofwel grootafnemer bij de juwelier, of je bent getrouwd met zijn dochterā€¦

Vrees toch echt dat ik de volle 5400 euro af moet tikken.

Voor de tweede heb ik ook het volle pond moeten betalen helaasā€¦ Had daarop ook liever die 20% gezien.

Groot afnemer ben ik niet en ook niet getrouwd met iemands dochter, haha.

:scream:

1 like

Vind het een bijzonder verhaal!

Wat vind je er bijzonder aanā€¦? Het is heel simpel: ik heb gewoon 20% korting gekregen bij een officiĆ«le dealer, zonder dat ik grootafnemer ben of iemands dochter daar doe, maar wel goede connecties heb.

Het is bijzonder omdat deze speciale uitvoering wordt geleverd zonder tussenkomst van dealer. Het lijkt (leek) dus dat die ook geen marge maken op deze uitlevering. Aanvankelijk was uitlevering alleen via de Omega Boutiques en niet via dealers. Voor NL zijn daar ook de dealers aan toegevoegd. Mogelijk krijgen die wel een stukje marge dus voor het werk dat ze doen.

Zonder tussenkomst van dealer? Dat is nooit het geval geweest. In principe werd je naar Boutiques gestuurd, tenzij je anders aangaf. Ook in andere landen dan NL.

Hoezo is dat nooit het geval geweest als het idee was dat je naar een Boutique moest? Die Omega Boutiques zijn volgens mij van Omegaā€¦

Omdat je dus al direct aan kon geven dat je hem ergens anders op wilde halen. Dus wel met tussenkomst van een dealer wanneer je dat zelf zou willen.

1 like

Oh, dat heb ik dan niet meer helder. In de holle ruimte van mijn bovenkamer lag een briefje dat er aanvankelijk communiceerd was dat je kon ophalen bij een boutique.

Ik kan wel begrijpen hoe dat komt; op de website gaven ze je dus eerst de mogelijkheid om een boutique te selecteren, maar heel sneaky daaronder stond klein dat je ook een andere dealer kon kiezen. Daarvoor zou er dan contact opgenomen worden met je om te besluiten welke dealer het horloge aan je mocht leveren.

1 like

Ik vind het bijzonder dat een dealer jou 20% korting geeft op een horloge waarvan bekend is dat 'ie ver boven list verkocht wordt, en dat dat vervolgens ook precies is wat je doet. Maakt verder ook niet uit of zo, vind het gewoon een beetje een apart verhaal.

Ok.

Lekker toch voor @Bap zoā€™n meevallertjeā€¦

2 likes

Zeker! Dat misgun ik niemand (nou ja, bijna niemand :wink:)

1 like

Goed om te zien dat hij toch ook nog gedragen wordt.

Mooie combi ook!

Veel draagplezier toegewenst.