Speedy Tuesday 2.0

Dank! Deze is dan ook een cadeautje voor mezelf voor mijn aanstaande 33ste verjaardag :slight_smile:

1 like

Hoe wist je begin november al dat je hem eind november kan halen? We naderen eind november inmiddels en aan deze kant is het nog steeds oorverdovend stilā€¦

niet meer!

Vanmorgen maar eens voor het eerst Omega gemaild met de vraag of ze al zicht hadden wanneer ik hem kon verwachten. Binnen tien minuten antwoord: Aanstaande vrijdag verlaat hij de fabriek.

Wat een sinterklaaskado!

1 like

Als het een beetje meezit dus toch nog in november. :smile:

precies!

Looking forward to it.

1 like

Ik wacht nog effeā€¦

Geen officiƫle update ontvangen. Als hij vrijdag de fabriek zou verlaten is een week later ophalen misschien nog een mogelijkheid maar vrijdag is al december. Blijft jammer.

mail ze ff, ik kreeg binnen 10 minuten een reactie!

1 like

Ze zijn denk ik wel klaar met werken als ze weer een mail van mij zienā€¦ :wink:

Wel keurig reactie gekregen van Omega. Ze gingen voorrang geven aan de mijne, heb gezegd dat dat niet hoefde maar dat wat transparantere communicatie gewaardeerd zou worden.

Via Insta nog een bericht ontvangen van iemand van Omega, ik wacht nu rustig even af. :+1:

2 likes

tip:
Neemt contact op met Omega Nederlandā€¦

Nog iets gehoord over de prijs?

15 december wordt ie verzondenā€¦

Maar omdat ik zo lang heb moeten wachten gaan ze hem wel met een koerier versturenā€¦ want anders duurt het zo lang! :joy::joy:

3 likes

Joepie, nog net voor kerst. Duurde wel erg lang.

Haha en dat voor een horloge dat zomer 2017 geleverd zou worden. In Australie is het nu zomer zullen we dan maar denken :upside_down:

2 likes

De afsluiting is de mooiste:

Thank you again for your patience and I sincerely hope this news has added an extra sparkle to your festive season.

'k zou er zo een traantje om weg kunnen pinkenā€¦

4 likes

ā€¦ niet te vroeg huilen, hij is er nog nietā€¦ :joy:

3 likes

Was de afdeling logistiek maar net goed als de afdeling communicatie bij Omega dan had je die ST allang om de pols gehad! Maar je geduld wordt beloond.

1 like

ik kan hem in week 50 ophalen. Dus heb hem als het goed is net iets eerderā€¦

Ik wacht nog effeā€¦ :wink:

1 like

Dat zijn later gewoon de verzamelklokkenā€¦ de allerallerlaatsteā€¦ de 2018-uitvoeringā€¦

4 likes

Het lange wachten is bijna voorbij. Anyway, hier een nieuw artikel met mooie fotoā€™s vd ST. Niet alleen de buitenkant, ook fotoā€™s waarbij eea is gedemonteerd:

Succes met de laatste loodjes :muscle:

3 likes