Speedy Tuesday event, 8 Januari

Wie gaat er nog?

https://gallery.mailchimp.com/fb43264883262cedeb6a73cd6/images/a2a2d4b0-e7c7-40b3-8f32-f67641bd473a.jpg

Nu wij allemaal, inclusief niet forumleden, denk ik :slight_smile:

1 like

Er gaan maar 45 genodigden las ik en deze hebben al via mail antwoorden gekregen. De animo was enorm.

Haha denk inderdaad dat het bedoeld was als een persoonlijke uitnodiging :sweat_smile:
Project X Omega :rofl:

2 likes

35 voor zover ik weet. Was gewoon benieuwd of er ook HF leden tussen zitten.

Belachelijke dress code…

Is later naar 45 bijgesteld nadat bleek dat de mailbox bij Fratello was ontploft.

Dresscode is smart casual denk ik. Smart chic bestaat geeneens.

De laatste keer dat ik met RJ om een tafel zat was in een grand cafe in Den Haag, gewoon met een pint er bij, pakweg 10 man met hun klokkies (sorry, woord past bij de setting :wink: ) , iedereen in spijkerbroek. Gewoon leuk.

Hij is een heel eind gekomen sindsdien, respect. Maar ik zat liever daar nog 's, in Den Haag.

1 like

Vanuit Omega en Fratello doen ze moeite om er een mooi event van te maken en dan vind ik het ook wel op zijn plaats om daar als genodigde ook iets extra’s voor te doen. Draagt toch wel iets bij aan de totale beleving van het event, lijkt mij.

Volledig mee eens! Ik ben benieuwd wat ze er allemaal te doen is die dag

Dit topic gaat echt niet over de dresscode hoor. Formal (white tie, black tie, business attire) of informal (city, smart, casual,…) daar gaat het helemaal niet om. Het lijkt een relaxt maar stijlvol event te worden (programma volgt nog) dus daar ga je echt niet heen in shorts, afgeragde jeans of sneakers.
De vraag was: zijn er nog HF leden die erheen gaan?

Casual chic, ik trek m’n klompen aan :slightly_smiling_face: