Speedy tuesday part 2

Heb je die IRL foto gezien hierboven? :stuck_out_tongue:

1 like

Jij bent er lang uit geweest. :slight_smile:

Dat ligt niet aan hem… (gelukkig)


Zo beter? Is helaas ook een render denk ik.
Maar, denk dat die ene irl foto hier boven wat ongelukkig is.

3 likes

Klopt helemaal, even niet op het forum geweest. Nu mijn account weer op mijn nieuwe laptop en telefoon gezet. Dan kunnen we eindelijk weer lekker over horloges lullen!

2 likes

Mocht iemand van zijn reservering afwillen ik hou me ook aanbevolen. Was net een half uur te laat. Dus sta alleen op de reserve lijst :(. Dit zou een mooie toevoeging zijn op mijn Speedmaster First Omega in Space, dan heb ik een straight lugs en een professional kast.

1 like

Hmmmm…, oude Ultraman was subtiel met alleen een rode chrono wijzer, zonder dat 'ie in feite eigenlijk iets met dat rare japanse stripfiguur te maken had… Deze is helemaal toegewijd aan die oosterse superheld, bonte kakofonie van kleuren… Nee, niet mijn ding.
En gaat natuurlijk ook nooit de superstatus van het origineel evenaren, of er überhaupt in de buurt komen.

Desalniettemin, gefeliciteerd als je 'm te pakken hebt als liefhebber!

Ik vind het idee best lollig, maar waar ik echt de kriebels van krijg, zijn:

  • die gele fake tritium lume,
  • dat retrologo op de plaat,
  • retrologo op de sluiting,

Ik vind dat het horloge daarmee tot een gimmick verwordt, het " is erom gedaan" en daarom voor mij een dikke no-go…

1 like

Is dit net zo n stunt als Rolex doet met zijn Pepsi model?:sunglasses:
Voor de listprijs niet aan te komen alleen maar 3 keer zo duurder wel :open_mouth:

Ik heb de e-mail van Omega ook gehad maar te laat gezien. Maakt niet uit want had deze aan me voorbij laten gaan. Wel een beetje vrijblijvend dat reserveren, gewoon gelijk afrekenen die zooi. Volgend jaar die massief gouden speedy in de re-issue wat mij betreft.

(En oh ja, gefeliciteerd aan de liefhebbers hier die op de lijst staan)

4 likes

:innocent::+1:

12 likes

Hij is heel vet.
Beter dan de Tuesday nr 1.

7 likes

En vergeleken met Silver Snoopy of Alaska project?

Geen idee. Die heb ik nooit irl gezien helaas.

Moet ik ze allebei een keer meenemen?

2 likes

Goed idee! :sunglasses::+1:

Grapje,
Ik mocht zo erg willen dat ik ze had.
Silver Snoopy kunnen kopen toen ze nog rond de 6k waren. Maar vond dat toen te duur :joy::joy::joy:

2 likes

Ik zou zo al Mn horloges inruilen voor een van die 2

1 like

Die is nooit echt 6k geweest. Hij was bij de aankondiging op Basel binnen een dag uitverkocht. Het was niet mogelijk om hem bij een AD te bestellen. Gekkenhuis was dat.

Op welke bracelet mikken we deze als hij aankomt? Die nieuwste bracelet? Wat kost die tegenwoordig?