Speedy tuesday part 2

Zag ik nou goed dat Fratello die van hem al heeft?

Nr 0. Prototype.

1 like

Ik mag de mijne volgende week ophalen in Amsterdam. Nog iemand een confirmatie ontvangen?
Ik zie ook geen enkele te koop staan op Chrono of andere platformen. Zijn deze nog niet ruim beschikbaar?

2 likes

Jep, ik mag ook volgende week komen.

1 like

Mocht iemand m van de hand willen doen… ontvang ik graag een PB’tje

Ik kijk uit naar jullie NA @Stefh1 :+1:

1 like

Ik volg ook hierzo! Laat de NA’s maar komen

Er staat 1 te koop op Ebay te koop. Vraagprijs slechts 15K…

Hij heeft hem nog niet eens geleverd gekregen:

Nach Ablauf der Auktion schließen wir einen Kaufvertrag über die Omega Speedmaster Speedy Tuesday 2 „Ultraman“ ab und sie erhalten das gute Stück direkt nach der Auslieferung.

Tja je heb ook goudzoekers…

Díé werken bij Omega

Ik wacht ongeduldig. Heb nummer 7xx. Wordt pas September voor mij heb ik vernomen. Vriend van me heeft nummer 13xx maar gaat hem waarschijnlijk niet houden. Hij ging mee in mijn enthousiasme toen ik de mijne bestelde maar heeft zelf niet zoveel met horloges. Ik denk dat hij hem wel laat leveren maar dan snel wat wil bijverdienen…

10k …

Dan kan hij hem m.i. beter zo snel mogelijk ongeleverd verkopen, want voordat 13xx geleverd is mag je nog blij zijn met

Een kennis bestelde tientallen jaren terug ieder jaar een exclusief model Mercedes met lange levertijd, en verkocht die vaak ongeleverd met dikke marge door aan liefhebbers zonder geduld. Daar reed hij zelf een knappe auto van.
Of zoiets nu nog mogelijk is weet ik niet als Toyota sloebert.

Ben niet zeker of ik je analogie goed begrijp. Het lijkt ook of je stukjes tekst ingeslikt hebt?

1 like

Inderdaad, wat gek. Zal het aanvullen.

listprijs.

Ik zal het hem melden. Echter geen idee waar je je op baseert. De ST1 is compleet uitgeleverd en die vind je ook niet aan list price?

Is ook niet meer dan een aanname. Als er nog weinig beschikbaar zijn is de prijs hoog. Hoe meer er beschikbaar komen -en worden doorverkocht- hoe lager de prijs.

Maar het is toch niet onlogisch om te verwachten dat je er nu meer voor krijgt dan op het moment dat hij pas is geleverd?
Maar wat is logica in deze (horloge)wereld :sunglasses:

Rarara

2 likes

Een van deze wellicht?

5 likes