Speedy tuesday part 2

Yes!

2 likes

Rechts :heart_eyes:

Ik kwam deze unboxing nog tegen

Er staat nu 1 op Ebay te koop voor € 7.300,-. Je kunt hierop ook nog een prijsvoordeel doen.

Bij vorige advertentie van deze verkoper, stond de prijs op € 7.500,-. Niemand heeft de Ultraman voor deze prijs gekocht.

Er staat er vandaag ook eentje op MP voor €8000. Blijkbaar geleverd door S&C Rotterdam.

Vandaag was het zover…

Eerst een mooi ritje naar Zwitserland;

De doos komt tevoorschijn;

Klapper!!

Niet 1 maar 2 :grin:

16 likes

eentje meteen voor de verkoop? Eentje om te dragen en eentje voor in de kluis als investering? Of eentje voor jou en eentje voor je vrouw?

Maakt me nieuwsgierig :wink:

Ik vind het jammer om te zeggen, maar tenminste 1 van die 2 loopt niet op tijd.

Don’t shoot the messenger

1 like

De of the? Of the the? https://nl.m.wikipedia.org/wiki/The_The

1 like

Scherp. Gecorrigeerd.

eentje voor mij een eentje voor een vriend.

1 like

16 likes

Stijlvolle ontvangst!
Veel draagplezier !

Wel een heel erg lekker horloge om wat foto’s en video mee te maken. Maar hij blijft denk ik niet lang meer.

5 likes

Want hij is met winst te verkopen?
Daar is volgens mij het merendeel namelijk voor aangeschaft als ik het zo zie op fora en FB…

2 likes

Aangeschaft omdat ik hem heel tof vond en een uniek horloge nodig had om wat content mee te schieten om wat sociale kanalen mee te voorzien. Besloten dat en deze en mijn Sapphire speedmaster teveel is samen en ik dan toch de Sapphire prefereer en me daar beter mee voel.

Als ik hem verkoop dan zal ik er natuurlijk een kleine plus opzetten omdat de markt nu zo is. Maar ik ben niet het gekkie dat deze heeft gekocht met het idee om er 4k op te verdienen haha.

2 likes

Begrijp me niet verkeerd… als je 4k kunt pakken staat het je vrij, geen verwijt mijnerzijds.

Wat ik betreur is dat het niks meer met liefhebberij te maken heeft voor velen: investeren, poen pakken, volgende Omega limited kopen. Oh… wacht, die is al uit!

Voor die speculanten heb ik btw een tip… de aardappeloogst lijkt te mislukken. Die gaan hard in prijs stijgen…

5 likes

Voor de snelle beslisser voor een goede prijs:

p.s. niet mijn advertentiej

1 like

Nette prijs!

Da zei ik!! :wink: