Speedy tuesday part 2

Eens. De cleane oer-Speedy is m.i. het meest geslaagde en pure ontwerp.

Het is wel leuk en opvallend om te zien hoe actueel en populair de Speedmaster nog steeds is na zoveel jaar!
LE’s vliegen de deur uit en iedereen rollebolt hier met meningen over elkaar! :smiley:

1 like

In bepaalde mate :wink:
Maar ik hou voor mezelf wel echt bepaalde grenzen aan… Kijkend naar o.a. de historische prijs! Betalen voor kwaliteit is prima, vooral voor marketing/winstmarge… nee, liever niet.

Wat een ontwerp dan ook… legendarisch dekt de lading niet :slight_smile:

1 like

Mooi ding🥃

Zeg dit is een Omega topic: ga eens terug naar je Seiko vriendjes! :kissing_smiling_eyes:

1 like

IRL plaatje, wat een lelijkerd vind ik het :astonished:

Mist gelijk wat diepte die hij op de renders wel had. Moet toch een step-dial zijn.
Die NATO erop is wel fucking overkill. Mik hem effe op een stalen bracelet en het wordt een gans ander zicht vind ik.

2 likes

Eens. Mij storen vooral die afzichtelijke NATO en het vreemde subdial wijzertje links.

Dan is dit toch buitenaards te noemen :heart_eyes:

De Ultraman Beta capsule :wink:

Ja de ultramans zijn ook enorm gedaald sinds de geruchten uitkwamen dat Omega een reissue zou uitbrengen :joy:

Ik snap dat je daar vanaf wilt… brrrrr… :nauseated_face:

1 like

Hoeveel mensen hier verdienden er meer dan 100k in guldens in 1998?

Vandaag nog even nagenieten met de ST1, wat mij betreft één van de allermooiste Speedy’s ooit!

20 likes

Ik heb besloten mijn reservering te gaan annuleren en hou het voorlopig lekker even bij deze.

14 likes

Kan je dan niet je reservering overdragen aan een HF’er? Of gewoon een andere HF’er dat ding af laten halen?

1 like

Ook goed. :+1:
PB maar.

@BobT??

1 like

And it’s gone. Gereserveerd voor een gewaardeerd forumlid.

5 likes

Goed idee trouwens, had ik nog niet aan gedacht. Past wel goed in de forumspirit. :beers:

6 likes