Yes, I know… Nog maar een paar dagen geleden heb ik gezegd dat ik niks meer zou kopen tot na ik het horloge op de bovenste plaats van mijn wishlist had aangeschaft.
MAAR…of het kwam door de vele discussies over de Speedmaster de laatste tijd of dat het een andere reden heeft, ik weet het niet. Deze Omega wilde ik, sinds ik met horloges bezig ben, al graag in mijn collectie hebben. Toen dit exemplaar werd aangeboden, twee jaar oud en in werkelijke nieuwstaat, hoefde ik niet lang na te denken en heb ik hem gekocht.
Ik ben er verdraaid blij mee. Dat komt door twee dingen. Het horloge zelf, het is een icoon! En het horloge wat ik ooit het allerliefst zou dragen is nog niet in mijn bezit. Men weet, het bezit van de zaak is het eind van het vermaak.
Effe wat fotootjes (nog van vorige eigenaar), momenteel zit de stalen band er weer op in plaats van de nato.
Van harte! Sinds gisterenavond hier een beetje leeg gevoel. Blij dat hij bij een liefhebber terecht is gekomen. Maakt toch verschil. Veel plezier ermee. Ben benieuwd wat je zoontje van het geluid vindt (hoe hem eens tegen zijn oortje, ben benieuwd).
Ik weet zeker dat er bij mij ook weer 1 terugkomt ooit.
@stevo
De speedmaster is inderdaad goed terecht gekomen, hij zit stevig om de pols de komende tijd! Willem vindt het prachtig, nog een reden om hem nooit meer weg te doen. Maar ik zal je mailadres bewaren :D.
@snooker
Van die stevo inderdaad, maar dat had je misschien al gelezen nu.
@joepb
Onder andere door jouw topic is het continue kriebeltje naar de Speedmaster uitgegroeid tot flinke jeuk, bedankt daarvoor haha! Nummer 1 op de wishlist is een sub no date. Of deze aanschaf ooit gedaan gaat worden durf ik niet te zeggen, misschien is het leuker om deze klok als droomhorloge te houden. Zowiezo ben ik nu weer even klaar met kopen. Daarom volop genieten van deze Speedy!!
@ allen
Bedankt voor de vriendelijke reacties! Het is mijn eerste Omega en ik kan alleen het draagcomfort van de stalen band die door velen worden geroemd bevestigen. Hij is top (tu).