In maart van dit jaar werd een Omega Speedmaster getoond die verkracht was. Door de eigenaar werd verteld dat hij het horloge op zou laten opknappen maar heb er daarna niets meer over gelezen en was benieuwd hoe het nou is afgelopen. Het gaat om dit bericht: @Hub1957
Uiteindelijk is de horloge keurig hersteld door Sanders Juwelier in Eindhoven.
Zonder enige aarzeling werden er originele Omega wijzers besteld en ontvangen. Zijn aan mij getoond vòòr de reparatie. Alles keurig opgelost. Met betrekking tot de gepolijste band zijn de meningen verschillend van aard. Sommigen vinden het foeilelijk anderen vinden het gewoon superstrak in combinatie met de glimmende kast.
Ik behoor tot de laatste categorie (moest er zelf ook ff aan wennen) maar nu erg in mijn nopjes met deze perfect lopende Speedy. Al met al happy. Ik draag de klok al sinds ik hem terug heb van de juwelier. En dat is bijzonder want meestal wissel ik per maand van klok.
Respect dat je het horloge gewoon zo durft te dragen. Blijf het zelf erg jammer vinden dat je het horloge niet in z’n eer hersteld. Maar het is jouw horloge en als je er van geniet, daar gaat het om!