Een van mijn horloges heeft een nieuw thuis gevonden bij @Spierbundel, snelle transactie, goede communicatie, kortom weer een aanrader!
7nato bandjes overgenomen van @Spierbundel alles zoals omschreven of beter. Net prijsje en snelle afhandeling. Zo hoort het
Gisteravond Tom blij gemaakt, snelle deal, top.
Horloge verkocht aan @Spierbundel
Weinig woorden aan vuil gemaakt en een snelle deal gemaakt. Prima zaken doen
Vanavond heeft @Spierbundel een horloge bij mij opgehaald.
Gezellige gast, bakkie koffie gedaanā¦.
Voor herhaling vatbaar, veel plezier van de Ball Tom!
Mooie deal gemaakt met @Spierbundel, prettig en snel contact. Pakketje vlot op de post en helemaal naar verwachting! Thanks!
Horloge overgenomen van @Spierbundel . Vrijdagavond de deal gesloten, maandagochtend in huis. Top!
Een paar bandjes overgenomen van @Spierbundel voor een klein prijsje. Helemaal top, een aanrader, bedankt!
Mijn Hamilton Jazzmaster verkocht aan @Spierbundel.
Een snelle prettige communicatie en afwikkeling. Veel plezier met het horloge .
Mijn Formex aan @Spierbundel verkocht, snelle deal, fijne communicatie van begin tot eind.
Nogmaals dank!
Ik heb mijn Baltic Aquascaphe van @Spierbundel ā en nu ik zal in het Engels doen: Tom was very accommodating even though I had a problem picking up the watch. He had the watch videoād and sent lots of pictures for piece of mind. Thank you for selling me the watch Tom! Iām really enjoying it to use as my GADA watch!
Horloge verkocht aan @Spierbundel, soepele en snelle afhandeling, samen nog gezellig koffie gedronken. Veel plezier ermee!