Spierbundel

Tom heeft net mijn Vostok Amphibia “Scuba Dude” opgehaald.
Goede en snelle communicatie via HF, en in het echt ook een leuke gozer! :thumbsup: Ik kan @Spierbundel daarom ook van harte aanbevelen als koper.

1 like

En is hij net zo gespierd als zijn nickname doet voorkomen? :wink:

3 likes

Uiteraard, kuch. Maar bedankt voor het horloge!

6 likes

Net mijn hamilton pioneer verkocht aan spierbundel.
Leuke ontmoeting en zeker voor herhaling vatbaar.:+1::+1::+1:

Ik heb vandaag ook een horloge verkocht aan @Spierbundel. Fijne deal was het en veel plezier met je horloge :slight_smile: Thumbs up :+1:

van @Spierbundel zijn Seiko SRPA29 overgenomen. Vlotte communicatie en een schappelijke prijs!
Topper!

@Spierbundel, Tom, heeft gisteren een horloge van me gekocht. Prettig gesprek over horloges gehad! Ik kan Tom dus aanraden om zaken mee te doen.

Van @Spierbundel een prachtig horloge overgenomen. Goede communicatie, vlotte verzending, prima verkoper!

Een ruildeal gedaan met @Spierbundel. Aardige vent en hij is zeker aan aanrader. :sunglasses:

Vandaag een leuke Ventus ontvangen van Tom, snel en geheel volgens afspraak, aanrader…
Tot de volgende :+1:

Horloge geruild met @Spierbundel …Hij een leuke dresser en ik een gave duikert :ok_hand::yum: …Snelle communicatie en pakketje netjes ingepakt :+1:

Fijn om zaken mee te doen :ok_hand: …Bedankt!!

Ruildeal met Tom gedaan. Prima communicatie en afhandeling. Aanrader!

2 likes

Leuke deal gedaan met Tom @Spierbundel. Een Skagen voor zoonlief; hij is er erg blij mee. Communicatie vlot, leuk en prima, snel verzonden.
Al met al leuk zaken gedaan; absoluut aanbevolen! :+1:

Enige tijd geleden een horloge verkocht aan Tom.

Het contact liep via HF en Whatsapp en na wat berichtjes over en weer het horloge op verzoek van Tom verzonden. Vlot betaald en achteraf een prima deal!

Horloge doos van @Spierbundel overgenomen.
Soepele transactie.
Tom is een aanrader om zaken mee te doen.

Net een Vostok overgenomen van @Spierbundel.

Het horloge en accessoires waren zeer goed verpakt. De communicatie en verdere afhandeling verliepen uitermate snel en soepel. Precies zoals het hoort: netjes, vriendelijk en adequaat.

Ik kan Tom dan ook van harte aanbevelen om zaken mee te doen!

Ik heb een horloge van Tom @Spierbundel overgenomen, na een snelle communicatie. Hij kwam hem ook zelf even afleveren op mijn werk.

Ik kom vast nog een keer bij je terug.

Alpina verkocht aan @Spierbundel. Prettige en snelle communicatie, top verkoop!

1 like

Heb een mooie Seagull aan Tom mogen verkopen. Snelle betaling en afhandeling, per post verstuurd en alles is goed verlopen. Geniet van het horloge!

1 like

3 bandjes van @spierbundel overgenomen. Snel, fijne communicatie en goeie prijs. Gewoon een aanrader dus. :+1:

Bedankt Tom!

1 like