Hahaha! Dank je wel (voor de felicitatie en dat je mijn vriendin smakelijk vind )
Nee, we hebben geen open relaties, maar je mag je nummer sturen hoor… mocht dat in de toekomst gebeuren dan laat ik het je gelijk weten
Zeer ingetogen klok voor jou doen Eduardo, geniet van je hernieuwde aanwinst
Van ruilen komt huilen. Heb laatst een horloge hergekocht dat ik in de jaren 90 had gekocht en in 2014 had verkocht. Kon er toen lastig afscheid van nemen en was al weer maanden op zoek naar hetzelfde model: Breitling Chronomat in staal, met blauwe plaat en witte ogen. Ligt nu weer in een donkere kast te pronken en wordt weer te weinig gedragen:-(
Dank je wel! Ben heel erg blij dat ik hem weer terug heb!
Mocht ik weg (definitief) weg doen dan laat ik het je weten
Moet het dan wel zeker weten aangezien ik hem dan niet meer terug krijg begrijp ik haha
Verdraaid mooi ding, ik snap het wel, ik heb zelf niet vaak spijt, maar kijk wel met bewondering naar vele vroegere klokjes die ik ooit heb gehad. Ze hadden allemaal wel wat, waarom ik die destijds kocht.
Proficiat, mooie klok (nog steeds).
Hier ben ik dus nog altijd huiverig voor,
behalve bij echt gangbare modellen zoals de speedy, die kun je toch altijd wel weer vinden. Maar stel dat je een limited of andere minder gangbaar model niet meer kunt vinden (voor een nette prijs)…