Spijt van mijn geflipperde horloge. Dus terug gekocht!

Zoals de meeste hier flipper ik vaker van horloge dan dat ik vreemd ga en eigenlijk heb ik nooit spijt gehad van een horloge die ik van hand heb gedaan… Tot ik deze prachtige MIDO All Dial verkocht. Had bijna direct spijt.
Nu na ruim een half jaar de mogelijkheid om mijn oude horloge terug te krijgen door te ruilen tegen een ander horloge. Dit direct gedaan.
Nu maar hopen dat ik geen spijt krijg van het horloge die ik weg heb gedaan :sunglasses:

Hier een aantal foto’s:

15 likes

Over flipperen wordt hier vaak lacherig gedaan, maar is niet zonder gevaar. Gelukkig heb je je fout terug kunnen draaien, er zijn velen bij wie dat niet is gelukt en die eeuwig met hun verdriet moeten leven.

8 likes

Mijn beste,

FANTASTISCH!!
Goed gedaan hoor!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Wat een beauty. Verwijt ze je iets?

ik herken dit: heb recent weer de Citizen Promaster en de Oris Aquis her-aangeschaft…

Blabla leuk blabla geinig horloge blabla

Hebben jullie een open relatie? Mag ik je mijn telefoonnummer in een pb sturen? Vind jouw vriendin wel smakelijk.

Gefeliciteerd met je vriendin trouwens! (Bedankt voor de tip @Freakazoid, instant kudo’s bij haar dit natuurlijk)

2 likes

Ze is vandaag jarig… kun je dr meteen ff feliciteren :joy::tada:

3 likes

Alles wat blond is en beweegt voor @Logie

2 likes

Op slechte dagen is een baal hooi en wat water ook voldoende

4 likes

Voor dat paard thuis :joy:

1 like

Herkenbaar. Ik heb inmiddels 3 klokken her-aangeschaft:

SARB033, en ook na de 2e keer geflipperd

Big Sportura, en ook na de 2e keer geflipperd

Tissot Couturier automatic, nog in bezit

Erg mooie klok…die Mido.

1 like

Het SPIJTGEVOEL met flipperen is bij mij hetzelfde als het spijtgevoel met vreemd gaan!
Maar als je dan toch spijt krijgt kun je maar beter spijt krijgen dat je het gedaan hebt, dan dat je het niet gedaan hebt! :pensive::pensive::pensive:

1 like

@tompj kom er maar in

Who, me?

Bezig aan mijn derde Speedmaster. En aan mijn tweede Nomos Orion. Ook drie Aqua Terra’s gehad. Zit over mijn tweede Submariner te denken…een dommer ei dan ik ga je niet vinden.

7 likes

Even denken. Drie keer een Hamilton Intra-Matic gekocht. En drie keer een Squale 1521. En drie keer een Seiko Shogun. En drie keer Damasko. Mijn eigen exemplaar twee keer terug gekocht. Twee keer (of drie?) een Marinemaster. De rest heb ik verdrongen.

11 likes

Dus toch gevonden! Mijn ego is je dankbaar.

:joy: heerlijk!

5 likes

Mocht je ooit toch nog eens besluiten (voorlopig) afscheid te nemen van de Mido, houd ik me aanbevolen :blush:

Denk alleen niet dat de kans groot is dat je hem dan ooit weer terug krijgt… :joy:

Wat een mooi klokje, gefeliciteerd :+1:

1 like

heel mooi horloge zeg !

en flipperen, mee uit kijken…het lijkt zo verleidelijk als je iets ziet waar je fondsen voor vrij wilt maken. Ik heb van sommige horloges best spijt…

1 like

Dank je wel! Nee, volgens mij niet haha :wink: