Merk en model: Spinnaker 50 Phantoms Seconde/Seconde.
Leeftijd: maart 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: maart 2024
Factuur en/of certificaat: ![]()
Originele doos en/of eventuele accessoires: ![]()
Verzenden of afhalen in regio: Eindhoven
Conditie (krassen, werking etc): paar keer gedragen. 99,9999% nieuwstaat.
Vraagprijs: 550,- euro
Te koop, deze geweldig gave Spinnaker Fifty Phantoms, in de kleur Blue Mist. Dit betreft de blauwe uitgave, die volgde op de eerste zwarte Phantoms uitgave in 2023. Dit horloge kwam voort uit een collab met watch designer Seconde/Seconde. Deze blauwe versie was maar enkele dagen te bestellen destijds en er zijn 2294 van geleverd. Super gave lume!!!
Horloge is nagenoeg nieuw en maar enkele keren gedragen. Full set zoals ie destijds geleverd werd. Extra heb ik er ook nog de stalen bracelet bij, die destijds als Phantom Bracelet een optie was.
Al met al een super gaaf horloge. De prijs lijkt mogelijk wat hoog voor een Spinnaker, maar dit is ie nu echt waard en is lager dan doorgaans op de andere verkoopplatformen.
Ophalen kan omgeving Eindhoven. Verzenden kan ook tegen kosten/risico voor koper.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.