Spinnaker Cahill New England edition

Kwam deze tegen op het www gisteren en ik was toch wel best onder de indruk van de looks! Een nieuwe release van vorige week van de Cahill serie van Spinnaker. Ik ben zelf niet zo bekend met het merk al lijkt het me een prima prijs/kwaliteit plaatje als ik even gauw door de specs ga ($350 / €306 )
Saffier met AR coating, Seiko NH35 uurwerk en 200m WP en een mooie lumed bezel. Niet verkeerd lijkt me zo, zeker als de looks je aanspreken.
Er zijn 3 variaties uitgebracht maar de grijze heeft toch wel serieus mijn aandacht, jammer dat de case 43mm is en 16mm hoog, vrij fors maar de lugs lijken vrij kort dus wie weet!
Hier wat plaatjes van Spinnaker’s website en nog een paar andere van het www.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, met code “spin20” 20% korting en dan komt hij neer op $280 / €245.


4 likes

Mooi alleen vind ik de wijzerplaat te druk

1 like

Ik hou niet van die Mercedes wijzers, en de wijzerplaat is me te onrustig. Voor mij dus een “niet”.

1 like

De wijzers vind ik zelf ook een klein minpuntje, vooral omdat ik vind dat de minutenwijzer te breed en lang oogt naar mijn mening. De wijzerplaat vind ik zelf absoluut niet druk maar dat is uiteraard persoonlijk.

VFM :+1: Mercedeslogo dealbreaker :-1:

1 like