Nee, dat is ie niet. Heb hem nieuw gekocht.
Was destijds nog niet zo bekend met het ‘blauwe’ deel van het forum, inmiddels wel…
Iemand ook de release van de Spinnaker Spongebob collab aan ‘t volgen?
Bijzondere collab in ieder geval!
Bedoel ik overigens positief, vindt ze wel iets leuks hebben. Maar de doelgroep zal niet heel groot zijn.
Was het niet aan het volgen maar heb net even gekeken, de teasers zien er lekker vrolijk uit maar ik laat het aan me voorbij gaan. Ik behoor toch niet helemaal tot de beoogde doelgroep
Ja ik volg het ook. Benieuwd hoeveel ze gaan kosten. Wel leuk! Nog even wachten tot 26 juli.
Ja deze is mooi i.c.m. De cushion case.
Niet echt aan mij besteed.
Zag weer een update voorbij komen over de Spongebob collab.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik overweeg om er één of meerdere aan te schaffen. Heb iets met Spongebob en mijn zoon al helemaal.
Heb een prijs voorbij zien komen van €417,95, maar die vind ik zo 1, 2, 3 niet meer terug op de site.
Meteen nog even een vraag er achteraan, maar wat is jullie ervaring met Spinnaker? Ik was helemaal niet bekend met het merk tot voor kort en lees in veel blogs en ook reacties van klanten die over de horloges zelf tevreden zijn. De klantenservice schijnt nogal ondermaats te zijn en af en toe hebben mensen het over verborgen kosten voor shipping daar de horloges uit Hong Kong komen, maar over het algemeen zijn de reviews goed.
Bedankt voor de hulp in deze en alvast een heel fijn weekend.
Top makker, bedankt.
Had mijn leesbril niet op
Gisteren binnen gekregen. De Piccard volcano black. Wat een gaaf horloge. Echt gebouwd als een tank met een heel mooi dome glas. Ik moet naar de sportschool om mijn arm op te tillen.
Die sportschool kan ik me voorstellen, 250 gram en 21 mm dik
Wel een mooie, hoewel ik nog moet wennen aan dat bolle glas…
Maar, gefeliciteerd met deze aanwinst. Veel plezier ermee!
Hiermee kan je mee duiken naar de De Marianentrog .
De in 2014 vastgelegde maximale diepte bedraagt 10.984 m ± 25 m.
Wat een joekel van een diver. 500 bar ?
Ben toch aan het twijfelen geraakt nu ik meer heb gezien. 43mm is voor mij misschien net te groot en hij oogt ook vrij dik/hoog, maar anderzijds Spongebob…moeilijk moeilijk.
Sterkte met het nemen van deze beslissing…
Echt vaak SpongeBob gekeken met de kinderen, echt wel (voorspelbare) humor.
Maar om er nou een horloge van te kopen? Ik ben bang dat je daar heel snel op uitgekeken bent. En dan raak je 'm aan de straatstenen niet kwijt, ook al is Spinnaker een prima merk.
Ik moet je gelijk geven. Het kan een daverend succes worden, maar denk ook dat je er alleen een echte Spongebob fan een plezier mee doet. Heb er nog eens goed over nagedacht (moest van mijn vrouw ) en bij nader inzien stop ik die €417,95 liever in een ander horloge.
Enkel uit nieuwsgierigheid op hun site gekeken en de "Spongebob’’ versie was direct uitverkocht. De andere 3 horloges vallen blijkbaar minder goed in de smaak.