Spinnaker Only

Hier kon ik het niet laten, vond de Octo variant het leukste qua kleurenprofiel. Uiteindelijk met 15% kortingscode gekocht (€355,-). Voor een automaat met saffier en limited edition vind ik dat heel schappelijk.

Zodra hij binnen is zal ik een paar foto’s delen!

2 likes

Hoe zijn hier de ervaringen met de Spinnaker Fleuss?
Ik overweeg er één als zomerse beater/duiker. Heb ze altijd wel gaaf gevonden :smile:

Proper afgewerkt, maar groot en zwaar.
Wat ik ook minder vind was de plastiekerige look van de dial. Maar op zich veel horloge voor het geld.

Was ook mijn eerste en laatste hommage.

4 likes

Hmm… Groot is niet zo’n probleem, maar dat zwaar houdt me misschien een beetje tegen.

Blijft wel een toffe hommage, maar wellicht toch eens verder kijken voor een beater.
Dank voor je antwoord in ieder geval!

Hey wat geinig, die heb ik ook besteld! Ik hou wel van die zuurpruimige humor :face_with_spiral_eyes:

1 like

Toevallig! Dan bezitten de horlogeforum leden al 2/300e van de Octo oplage :wink:. Ook een van mijn favoriete figuren, en gewoon een vrolijk ding. Ook de leukste kleurencombinatie van de 4 opties.

1 like

Alvast gefeliciteerd met jullie aanwinsten, benieuwd hoe ze jullie gaan bevallen.
We horen het graag :smiley:

Octo vecht vandaag met m’n nieuwe Cititzen Zenshin om wrist-time (tegelijk binnengekomen vandaag) maar hierbij alvast een sneak peak:

3 likes

Ja, hij is inderdaad leuk en grappig maar niet aan mij besteed :wink:
Veel plezier ermee :+1:t2:

Was ook voor SpongeBob gevallen, maar in het echt toch niet mijn ding, ze hebben het huis dus alweer verlaten.

Blijft wel mooi de samenwerkingen die Spinnaker doet.

Zijn er nog Spinnaker liefhebbers op hf? Ze hebben leuke modellen maar weet er weinig van en zie ze niet veel op het forum.

2 likes

Hier en daar hommage gehalte. Maar wat je krijgt voor je geld is goed.

Mijn Spinnaker Fleus 40. Nummer 60 van de 200(Fern Green). Met hele gave lume!

5 likes

Deze vond ik altijd heel mooi.
Voor €250 destijds…

3 likes

Onlangs deze Spinnaker Bradner gekocht.
Leuk horloge, zeker voor het geld… (€175,-)
Alleen vind ik de horlogeband te licht van kleur. Heb een andere besteld, hopelijk staat een bruin/cognac kleur wat beter…:grin:

3 likes

Dat doet het zeker, paar keer met leervet over de originele geweest en ziet er al een stuk beter uit. Tevens een paar extra gaatjes geprikt voor de rally look.:wink:

1 like

2 likes

Da’s de Hull, heb ik gehad, ik vond 'm een beetje te groot voor m’n smalle pols en heb het horloge verkocht, Horloge was niks mis mee, de lederen band versleet nogal snel

1 like