Die is best leuk, net even de site gecheckt en vooral de lume van die spookjes is geweldig gevonden.
Veel plezier ermee!![]()
Tnx, vanmorgen om 05:30u paraat, klaar om te bestellen, om bij de eerste batch te zitten ![]()
Da’s mij net iets teveel moeite voor een horloge.
Maar gefeliciteerd dat het je gelukt is. We zien de fotos wel verschijnen toch ![]()
Verstand komt met de jaren zeggen ze…
Uiteraard zal ik jullie vervelen met wat foto’s ![]()
Spinnaker had NOOIT en te nimmer het Spinnaker zeil-logo van de dial moeten weglaten.
- Sindsdien hoef ikzelf althans ( en ik vermoed velen mét mij), geen Spinnaker horloge meer. Waarheden zijn áltijd hard.
Mooi hé ! Deze heeft het nog.
Ja, prachtig (on)gewoon ! ( mijn likes zijn op dus … ![]()
)
Gelukkig mogen we in Nederland van mening verschillen, heb ze beide maar vind hem zonder toch mooier ![]()
![]()
Spinnaker’s old logo with the spinnaker-sail is historic and of the brand’s true heritage: it made the watch brand eponymous with sail-watches in general.
![]()
Mogelijk dat hier Spinnaker kenners zijn die mij kunnen helpen met een vraagje. Ik heb in de collectie 2x een Spinnaker Fleuss 43. Daarvan één x de 50 Phantoms en één x de Spongebob Pineapple House. En ik heb één losse originele bracelet voor de Fleuss 43.
Nu is het zo dat ik de bracelet alleen op de Phantoms gemonteerd krijg en niet op de Spongebob. Vreemd, want in mijn ogen betreffen het twee dezelfde kasten? Toch kennelijk niet, want de Spongebob kast is net een fractie hoger. Tussen de lugs meet ik deze kast 0,5mm hoger dan de andere? Nu is het zo dat de ene wel een datumcomplicatie heeft, en de andere niet. Dus dat zo het verschil in hoogte van de kast kunnen verklaren??
Anyway is er hier iemand met een datumloze Fleuss 43, die ook een stalen bracelet heeft die aansluit op de kast? Zo ja welke is dat dan? Ander merk bracelet mag ook, als ie maar mooi aansluit op de kast?
![]()
Vraag Spinnaker rechtstreeks naar de compatibiliteit.
Zij reageren zeer snel. ![]()
Ik heb ze deze week een vraag gesteld en 6 uur later had ik het antwoord (om 4 uur 's nachts!!??)
Inderdaad, Binnenkort maar eens gewoon vragen aan Spinnaker zelf. Heb zelf trouwens niet zo’n super positieve ervaring met de klantenservice van Spinnaker eerder. Reageerden inderdaad snel, maar inhoudelijk niet echt behulpzaam geweest bij mij. Anyway, thnx allemaal voor het meedenken.