split_time

Prima deal gedaan met Matthijs. Horloge exact als beschreven. Snelle afwikkeling. Aanrader!

Wederom een mooie transactie met Matthijs, gewoon top :+1:

Graag tot een volgende keer!

Dank,

Ries

2 de maal een deal met Matthijs wederom super ,zeer snelle verzending en de uurwerk was zoals beschreven perfect
Nogmaals bedankt Matthijs

Gaaf horloge kunnen overnemen van Matthijs. Vlotte comms, prima verpakt en verzonden via T&T.

Tnx!

Deze week van Split-time de Seiko SKX007 op jubilee band + rubberen ontvangen.
Dit was een erg goede ervaring, goed en vriendelijk contact gehad want, Matthijs was ook netjes bereid verdere vragen over de Seiko van mijn kant te beantwoorden.

Een absolute aanrader!

Mooie Tissot overgenomen van Matthijs. Snel verzonden en extreem goed verpakt :+1:

Net een heel prettige deal afgerond met Matthijs. Snelle betaling, leuk contact, kortom: precies zoals het hoort!

Ik sluit me graag aan bij de bovenstaande reviews: het is prettig en correct zaken doen met Matthijs. Aanrader!

Snelle en vlotte deal gesloten met @split_time. Vlotte communicatie en pakje werd nog dezelfde dag verstuurd. Aangenaam zaken gedaan.

1 like

Hier ook vlotte deal met @split_time. Zonder problemen mee af te spreken :+1:

1 like

Mijn eerste horloge gekocht op het forum bij @split_time. Dat was in ieder geval een zeer goede start. Horloge precies zoals beschreven, nieuw dus! Prima prijs, snelle levering, horloge goed verpakt verzonden. Dat geeft vertrouwen voor de toekomst. Hoop vaker zaken te doen met @split_time.
Aanrader voor iedereen. Wilfried

1 like

Super blij met mijn Squale (Submariner homage). Gekocht van @split_time aka Matthijs

Leuke kerel, vlotte communicatie, goeie deal. Kortom. Toppertje weer. :thumbsup:

Ohja, OOK nog een hele goede restauranttip gekregen van Matthijs! :smile:

-edit- topic titel aangepast naar het correcte streepje in split_time :wink:

1 like

Matthijs heeft mij een mooi horloge geleverd, goed verpakt en in goede staat. Goed overleg en snelle communicatie.

Top Matthijs! Tot de volgende keer!

Horloge verkocht aan Matthijs @split_time

Aanrader! Duidelijk in de communicatie, geen gezeur, top deal!

1 like

Een horloge gekocht van Matthijs. Duidelijke communicatie en het horloge is zoals beschreven.
Prima zaken doen zo!

1 like

Matthijs verkocht mij een bandje en dat ging super.

1 like

Vandaag de Sinn 903St aan @split_time overgedragen. Erg leuke ontmoeting waarbij de koffie koud stond te worden omdat we allebei zo veel over horloges te bespreken hadden in zo weinig tijd. Fijne kerel, enthousiast ook. Leuk om te zien dat we dit soort echte liefhebbers op het forum hebben rondlopen.

Heel veel plezier ermee, hij staat je perfect :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

1 like

Vandaag werd de BA afgehaald door Matthijs. Was een blitsbezoek van hem aan het mooie Pajottenland. Perfect op afspraak en leuke babbel. Dank en veel plezier ermee @split_time.

1 like

Ook ik heb deze week een horloge gekocht van Matthijs en ik kan niet anders zeggen dan dat dat perfect gegaan is :+1::+1:

Duidelijke communicatie en prima verpakt en snelle verzending!!

Nogmaals bedankt Matthijs / @split_time

1 like

@split_time heeft van mij een horloge overgenomen. Matthijs was op vakantie op het moment van aanbieden. Hij bood uit eigen initiatief aan om een symbolische aanbetaling te doen, om de deal te bevestigen.

Vandaag is de overdracht geweest en de transactie verliep soepel. Prima kerel, even gedachten gewisseld over de waanzin van deze hobby.

Bedankt voor de plezierige transactie, Matthijs! En graag tot ziens.

2 likes