split_time

Bandje overgenomen van split-time. Netjes conform beschrijving en snel in mijn handjes. Thx @split_time

2 likes

Horlogeband overgenomen van Matthijs aka @split_time, erg mooie Vintage strap. Communicatie was vlot en prettig en bandje was snel binnen. Aanrader!

1 like

Fijn contact gehad met Matthijs, snel reageren, alles netjes verpakt en bij openen blijkt alles er nog mooier uit te zien dan verwacht. Super!

Grt. Erik

1 like

Een horloge overgenomen van @split_time. Na vlotte en duidelijke communicatie is het horloge snel en netjes verpakt door mij ontvangen, bedankt Matthijs👍

1 like

@split_time mijn X33 verkocht, ik zou het zo weer doen! :+1::grin:

1 like

Een horloge aan Matthijs verkocht en alles soepel verlopen :smiley: Top!

Veel plezier ermee en wie weet tot horens!

1 like

Mooi horloge gekocht van forumlid Split-time. Perfecte staat, prettige communicatie, supersnelle verzending. Bedankt!

erg vlot contact en vlotte verkoop met split-time gehad. Zeer vriendelijk en correct! Zeker een aanrader.

1 like

Deze week van Split-time de Seiko SKX007 op jubilee band + rubberen ontvangen.
Dit was een erg goede ervaring, goed en vriendelijk contact gehad want, Matthijs was ook netjes bereid verdere vragen over de Seiko van mijn kant te beantwoorden.

Een absolute aanrader!

Mooi Colareb bandje overgenomen van Matthijs. Vlotte en aangename communicatie en bandje was binnen 1 dag verstuurd. Top :ok_hand: Dank Matthijs.

1 like

erg vlot contact en vlotte verkoop met split-time gehad. Zeer vriendelijk en correct! Zeker een aanrader.

1 like

De deal omgedraaid: X-33 weer teruggekocht, naar volle tevredenheid! Mooi Hirsch Performance band op de koop toe gekregen👍 bedankt @split_time

2 likes

Vandaag een mooie inruildeal gedaan met Matthijs ofwel @split_time. Prettige kerel, betrouwbaar en leuk om zaken mee te doen. Veel plezier met je nieuwe horloge Matthijs en tot een volgende keer.

1 like

Vandaag een hele mooie Yema Superman II van Matthijs @split_time overgenomen! Gisteren de deal gemaakt (supervlotte en uiterst vriendelijke communicatie) en vandaag afgesproken in persoon (netjes op de afgesproken tijd). Het horloge was/is helemaal volgens verwachting en daar voorbij! :ok_hand: Matthijs is een hele vriendelijke en no nonsense verkoper en is wat mij betreft van harte aanbevolen om zaken mee te doen! :smile: :+1:

1 like

Zeer aangename deal gedaan met @split_time.
Aangename en duidelijke communicatie, super snelle en goed verpakte verzending!
Bedankt Matthijs👍

1 like

Bandje overgenomen van @split_time. geheel naar tevredenheid :+1:

1 like

Twee leuke Apollo 11 gadgets overgenomen van @split_time. Leuke space heritage voor bij de speedmaster :sunglasses::sunglasses:. Vlotte deal, snel binnen, helemaal forumwaardig!

Matthijs bedankt! :+1:t2:

1 like

Bandje ontvangen van @split_time. Reageert snel en ik kan hem zeker aanraden. 10/10 :+1:

1 like

En wederom wat banden van @split_time. Naar volle tevredenheid weer
:+1:t2:

1 like

Graag wil ik @split_time van harte aanbevelen om zaken mee te doen. Hij reageert snel en komt zijn afspraken na. Daarnaast is hij een enthousiaste horlogeliefhebber net als wij. We konden nog uren doorpraten over onze volstrekt nutteloze maar o zo leuke hobby… maar ja, we moesten weer aan het werk. :roll_eyes:

Bedankt voor het zakendoen Matthijs!

1 like