split_time

Superleuke transactie weer met @split_time. Een ware liefhebber! :+1:t2::+1:t2:

1 like

Onlangs een Omega pin buckle 16mm overgenomen van @split_time aka Matthijs. Alles is exact gelopen zoals afgesproken.

Matthijs reageert snel denkt mee en komt zeker zijn afspraken na. Top Matthijs en tot een volgende keer :+1:

1 like

De lijst met positieve berichten blijft met deze natuurlijk ook in stand! Leuke vlotte transactie met Matthijs @split_time gehad. Zeker een aanrader!

1 like

Ook hier een probleemloze en snelle deal, dank Matthijs @split_time!

1 like

Goede deal met @split_time! Magazine van Hodinkee overgenomen, tiptop verpakt en fijne communicatie. Topper!

1 like

Prima ervaring. Snelle betaling, vriendelijke communicatie. Veel plezier met het horloge!

Prima handelen met @split_time. Vriendelijk contact, snelle betaling. Aanrader. Veel plezier met het horloge, Matthijs!

1 like

Matthijs @split_time kocht een horloge van me. Dat was een zeer prettige ervaring: goede en snelle communicatie, nette afhandeling. Absoluut een aanrader dus!!

1 like

Vandaag een supersnelle ruildeal gedaan met Mathijs alias @split_time

We houden al contact over zijn horloge om hem te bezichtigen maar toen hij te koop stond gelijk toegeslagen, gelijk in de auto gestapt (letterlijk) en een paar uur later de deal beklonken :+1:t2:

Ook mijn complimenten aan Mathijs, stukje tegemoet gereden en op de parkeerplaats een beetje gebabbeld Over de hobby en met een dikke smile naar huis gereden.

Aanrader, kan niet anders zeggen. Bedankt en tot de volgende :ok_hand:t2:

1 like

Een deal gemaakt met @split_time als koper. Fijne manier van zaken doen en een leuk gesprek bij de deal. :ok_hand: Een aanrader als koper en dus weer plus 1 :+1:

@Jur wellicht handig om de 3 topics met ervaringen samen te voegen?

1 like

Gisteren een horloge van @split_time overgenomen en dit was een hele prettige ervaring.

Soepel contact via het forum leidde al snel tot een deal. Besloten het horloge op te halen. Hierbij nodigde Matthijs mij in zijn achtertuin uit om er -binnen RIVM richtlijnen- toch even de tijd voor te kunnen nemen.

Het horloge was precies als beschreven, als kers op de taart haalde Matthijs er de schroevendraaiers bij om de band op maat te maken, heel attent!

Ook nog even over de hobby gekletst. Ik ben weer een fijne HF ervaring rijker.

Dank Matthijs!

1 like

Zojuist een horloge van @split_time overgenomen en dat was een zeer prettige ervaring.
Hij benaderde me eind vorige week of ik alsnog geïnteresseerd was in een horloge waarvoor ik eerder op het forum net te laat was geweest. Dat was ik, en we zijn vlot tot een deal gekomen.
Prima communicatie en prettige overdracht, dus ik ben erg tevreden!
Matthijs bedankt!

1 like

Eind vorige week heb ik voor m’n broertje een Breitling gekocht van @split_time, a.k.a. Matthijs. Matthijs reageerde razendsnel op mijn berichtje en kwam direct terzake. In no time hadden we de deal rond. Matthijs stuurde me ongevraagd een foto van het pakketje en de Track@Trace. Het horloge was zoals omschreven. Kortom: een heel positieve ervaring. Aanrader!
Matthijs, bedankt.

2 likes

Horlogeband van @split_time overgenomen. Snelle verzending en een goede band! Erg blij mee. Hartelijk dank!

Gr. Bas

1 like

Vandaag een mooie Seiko van @split_time Matthijs overgenomen.
Vlotte communicatie, goed ontvangen en een leuk praatje over het moois dat Seiko maakt en gemaakt heeft.

Zeker een aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan dit forumlid.
Kort en krachtig zaken doen met
deze snelle betaler😜. Aanrader dus👍

1 like

Een speedmaster gekocht van @split_time

Super vriendelijke en vlotte communicatie. We hadden snel een akkoord en de verzending was ook snel. Helaas liet het pakket in de decembermaand wat langer op zich wachten dan verwacht, maar inmiddels kan ik genieten van een prachtige speedmaster.

Ik kan Matthijs van harte aanbevelen!

1 like

Leuke ruildeal gemaakt met Matthijs @split_time. Erg mooi horloge, heel prettig contact, snelle verzending, kortom: aanrader.

1 like

G-shock snel overgenomen.

snel en super verpakt.

ik ben helemaal gelukkig.

:wink:

1 like

Vandaag een leuke ruildeal gedaan met Matthijs @split_time

Beide impulsief maar altijd leuk en gezellig, veel draagplezier en zoals de eerdere keren weer niks anders dan :star::star::star::star::star:

1 like