Split_time

Vandaag een leuke ruildeal gedaan met Matthijs @split_time

Beide impulsief maar altijd leuk en gezellig, veel draagplezier en zoals de eerdere keren weer niks anders dan :star::star::star::star::star:

1 like

Horloge verkocht aan @split_time. Fijne communicatie en een fijne vlotte deal!

1 like

Horlogedeal/ruil gedaan met Matthijs, ging erg fijn en vlot, zeker een aanrader! @split_time

1 like

Vandaag een seamaster overgenomen van Matthijs @split_time. Duidelijk en fijne communicatie. Reageert snel en overdracht was top.

1 like

Vandaag een leuke deal gemaakt met Martijn aka @split_time.

Helaas was het een korte kofferbakmeeting op de parkeerplaats bij de Mac.
Vlotte communicatie en alles snel geregeld.

Aanrader dus.

1 like

Mooie Oriënt van Matthijs @split_time gekocht. Goede communicatie en snelle verzending. Alles zoals het hoort. Graag tot de volgende keer!

1 like

Prettig contact met Matthijs gehad: duidelijk, snel en soepele communicatie.
Positieve ervaring!

1 like

Afgelopen week een Bulova Super Seville verkocht aan @split_time. Een serieuze koper die ik kan aanraden en een horloge liefhebber. Bedankt voor de snelle en vriendelijke communicatie!

1 like

Matthijs @split_time heeft een horloge van mij over genomen, op zeer prettige wijze een deal kunnen sluiten. Veel plezier ermee matthijs!

1 like

Tissot verkocht aan Matthijs @split_time. Aardige kerel, reageerde snel. Helaas bleek er iets niet goed aan het horloge, daar zijn we samen gelukkig uitgekomen. Ik zou zeker van hem kopen of aan hem verkopen!

1 like

M’n Sandoz Submariner verkocht aan @split_time super leuk contact gehad en snel geregeld. Zou zeker weer aan hem verkopen of van hem kopen :ok_hand:

Bedankt Matthijs!

1 like

Van Matthijs wat pinnen overgenomen, contact was zeer fijn en een snelle verzending netjes ingepakt. Aanrader.

1 like

Horloge verkocht aan @split_time. Matthijs betreft een snelle koper, netjes in de communicatie en een vlotte betaling.

Bedankt voor de fijne deal!

1 like

Ondanks ik wat last minute was; super snelle service van Matthijs @split_time . Hij was al druk aan het pakken maar kon nog snel het horloge goed ingepakt opsturen, nogmaals dank voor de vlotte en goede service/communicatie! Gr, Mathijs

1 like