split_time

Horloge verkocht aan @split_time. Fijne communicatie en een fijne vlotte deal!

1 like

Horlogedeal/ruil gedaan met Matthijs, ging erg fijn en vlot, zeker een aanrader! @split_time

1 like

Vandaag een seamaster overgenomen van Matthijs @split_time. Duidelijk en fijne communicatie. Reageert snel en overdracht was top.

1 like

Vandaag een leuke deal gemaakt met Martijn aka @split_time.

Helaas was het een korte kofferbakmeeting op de parkeerplaats bij de Mac.
Vlotte communicatie en alles snel geregeld.

Aanrader dus.

1 like

Mooie Oriënt van Matthijs @split_time gekocht. Goede communicatie en snelle verzending. Alles zoals het hoort. Graag tot de volgende keer!

1 like

Prettig contact met Matthijs gehad: duidelijk, snel en soepele communicatie.
Positieve ervaring!

1 like

Afgelopen week een Bulova Super Seville verkocht aan @split_time. Een serieuze koper die ik kan aanraden en een horloge liefhebber. Bedankt voor de snelle en vriendelijke communicatie!

1 like

Matthijs @split_time heeft een horloge van mij over genomen, op zeer prettige wijze een deal kunnen sluiten. Veel plezier ermee matthijs!

1 like

Tissot verkocht aan Matthijs @split_time. Aardige kerel, reageerde snel. Helaas bleek er iets niet goed aan het horloge, daar zijn we samen gelukkig uitgekomen. Ik zou zeker van hem kopen of aan hem verkopen!

1 like

M’n Sandoz Submariner verkocht aan @split_time super leuk contact gehad en snel geregeld. Zou zeker weer aan hem verkopen of van hem kopen :ok_hand:

Bedankt Matthijs!

1 like

Van Matthijs wat pinnen overgenomen, contact was zeer fijn en een snelle verzending netjes ingepakt. Aanrader.

1 like

Horloge verkocht aan @split_time. Matthijs betreft een snelle koper, netjes in de communicatie en een vlotte betaling.

Bedankt voor de fijne deal!

2 likes

Ondanks ik wat last minute was; super snelle service van Matthijs @split_time . Hij was al druk aan het pakken maar kon nog snel het horloge goed ingepakt opsturen, nogmaals dank voor de vlotte en goede service/communicatie! Gr, Mathijs

2 likes

Prachtige Seiko Bell-Matic overgenomen van Matthijs @split_time. Fijne communicatie, Matthijs voorziet je vlug van juiste en bruikbare info en horloge was in de staat zoals beschreven en getoond. Tot een mooie deal gekomen en horloge werd vakkundig verpakt en snel geleverd. Aanrader :+1:!

2 likes

Horloge verkocht aan Matthijs. Perfecte deal en goed gesprek dus dikke aanrader! :point_right: :point_up:

2 likes

Vandaag een leuke deal met @split_time gedaan.
Onder het genot van een bakje :coffee: een leuk gesprek gehad over :watch: en beide de collectie weer iets veranderd.

2 likes

Vanmorgen een prachtige King Seiko overgenomen van @split_time. Onder het genot van kop koffie een leuk gesprek gehad over de gedeelde hobby en de horloges uitgewisseld. Aanrader om zaken mee te doen en tot de volgende!

2 likes

Vandaag met Matthijs @split_time een leuke ruil gedaan. Het ene horloge heeft geloof ik nu al minstens 4 forumeigenaren gehad, de andere minstens 3.

De deal met Matthijs was bliksemsnel gesloten en halve dag later vond een gezellige overdracht plaats.
Forum en Matthijs bedankt, weer een leuke ervaring.

1 like

Deze week een quartz duiker van @split_time overgenomen en dat ging helemaal volgens het boekje; prrettige communicatie en dito deal en afhandeling.

Kortom, beslist een aanrader. :ok_hand:

1 like

Een mooie OEM Panerai band overgenomen van @split_time.
Zeer snelle actie en afspraken zijn 100% nagekomen.
Nogmaals dank en graag tot een volgende gelegenheid.

1 like