Panerai doosje gekocht van @split_time
snel , goede prijs en perfect opgestuurd
dikke merci
Vandaag een mooie ruildeal gemaakt met Matthijs @split_time, dit keer persoonlijk bij een kop koffie. Erg leuke ontmoeting en perfecte deal, dus niets dan lof.
Deze week een mooie Cartier overgenomen van Matthijs (@split_time). Was perfect zaken doen, alles snel kunnen regelen op ƩƩn avond. Nette verzending en binnen twee dagen in huis. Bedankt!
Matthijs @split_time heeft afgelopen week een Bulova van mij overgenomen. Binnen enkele ogenblikken hadden we een deal en stond het geld al op de rekening! Daarnaast was de communicatie helder en prettig. Dit is mijn tweede ervaring met Matthijs en ook deze ervaring was uiterst positief. Warm aanbevolen!
Bandje van Matthijs (a.k.a. @split_time) overgenomen. Helemaal volgens de beschrijving en vlot en vriendelijk afgehandeld.
Ik heb het geluk gehad weer een band te kunnen overnemen van @split_time.
Zoals altijd prettig en correct! Tot een volgende keer!
Uitstekende ervaring met Matthijs. Prima communicatie enz enz. Gewoon graag tot de volgende keer.
vandaag weer in een rap tempo een horloge verkocht aan Matthijs, gaat morgen op de post! alvast veel plezier ermee @split_time!
Super leuke ruildeal gemaakt met Matthijs. Super blij met mijn Bulova Mil Ships. Communicatie ging heel vlot en het horloge was precies zoals omschreven. Hopelijk doen we nog vaker zaken.
Leuke deal gedaan met @split_time .
Matthijs heeft als onderdeel van de deal een leuk bedrag overgemaakt naar een goed doel!
Super! Dank en graag tot een volgende keer.
Deze week een horloge verkocht/ruildeal met @split_time. Het horloge was perfect verpakt, het geld snel overgemaakt en de communicatie was prettig en razendsnel. Al met al een zeer positieve ervaring
leuke Citizen Promaster gekocht van Matthijs
prima deal, fijn contact
positieve ervaring!
Dank en tot een eventuele volgende keer
Steel reef easylink voor een 5-digit Rolex overgenomen van Matthijs.
Bliksemsnelle verzending door Matthijs, iets tragere bezorging door TNT.
Fijn HF lid om zaken mee te doen, thnx Matthijs!
Longines verkocht aan Matthijs, @split_time. Fijn contact en snelle betaling. Een positieve ervaring met Matthijs en tot de volgende keer in het blauw!
Horloge gekocht van @split_time, deal is prima verlopen. Horloge is zoals beschreven. Doe graag weer zaken met Matthijs!