split_time

Mooi bandje overgenomen van Matthijs. Zeer blij mee. Fijn zaken doen…aanrader. :+1:

1 like

Vandaag een mooie Oris overgenomen van Matthijs, we hadden afgesproken bij een leuke locatie, en gezellig onder het genot van een kop koffie de deal rond gemaakt en daarna lekker gekletst over onze hobby. (Natuurlijk samen op pad met @Gary1988)

Bedankt Matthijs, tot de volgende!

1 like

Een prachtig koffietafelboek van Matthijs overgenomen. Het boek was zeer goed, cq professioneel, verpakt en kwam werkelijk waar (als) nieuw binnen. Geweldig. Foto’s doen het geen recht.

Goede, duidelijke communicatie. Erg snel verzonden en binnen een werkdag in mijn handen. Net als de 122 voor mij in dit topic kan ik @split_time van harte aanbevelen. Hopelijk snel weer zoiets moois. :star_struck::+1:t2::watch:

1 like

Twee service pouches gekocht van @split_time
Goede prijs en snelle levering.
Graag tot de volgende.

1 like

Een leuke ruil deal gemaakt met Matthijs @split_time Zijn passie voor horloges werkt aanstekelijk, en hij is een aanbevelenswaardig lid om zaken mee te doen; hij is vriendelijk in contact en komt afspraken na…veel plezier met jouw aanwinst…

1 like