Spooler

Zeer soepel verlopen horloge-ruil uitgevoerd met Hein. Dit ging letterlijk van leien dakje.
Topper… :ok_hand:

Inmiddels drie topics over ervaringen met @Spooler. Kunnen deze worden samengevoegd @jur?

1 like

Bij deze nog een aanvulling voor Spooler en de complimenten :+1:

Prettig contact en vlotte verzending, aanrader :slight_smile:

Positieve toevoeging voor @Spooler .
Prettige koop, goede verzending, alles was snel geregeld. Helemaal top :ok_hand: :ok_hand:

Inmiddels tijdje terug een fijne deal gemaakt met @Spooler alles netjes compleet en conform afspraak verstuurd. Het was mijn eerste koop via het forum, zelf na een oproep in het gezocht gedeelte. Veel plezier van het horloge! Bedankt, aanrader

Seiko Sumo overgenomen van Hein. Altijd vriendelijk en gezellig, doet wat hij belooft. Kreeg er ook nog een gratis strap bij.
Tot de volgende keer @Spooler :+1:t2:

Heb een mooie Seiko 5 overgenomen van @Spooler. De communicatie verloop snel en het horloge was de volgende dag al meteen op de post gedaan. Zeker iemand waar ik vaker zaken mee zou doen.
Tot de volgende keer!

Ook hier een positieve ervaring met @Spooler!
Gisteren een leuke Riseman van hem overgenomen, en vandaag al binnen.
Ondanks dat zo’n G-Shock robuust genoeg is om er domweg een postzegel op te plakken heeft hij de moeite genomen om hem in te pakken alsof het een peperduur oud-Engels theekopje is. :wink:
Fijn en vertrouwd zakendoen, tot een volgende keer! :+1:

Gisteren kwam er een horloge voorbij dat ik al tijden wilde proberen, de G10.
De vraagprijs was erg schappelijk dus de deal was snel gemaakt.

Horloge lag vandaag al goed verpakt in de bus. Tot mijn verbazing heeft @Spooler er nog een flink aantal gratis NATO’s bijgedaan. Superattent en maakt het feest nog feestelijker. Dikke aanrader.

1 like

Ik kocht de scubadude enige tijd terug van @Spooler en nog wat anders leuks, supertoffe kerel en vlotte transacties telkens.

Net een miniturtle van @Spooler ontvangen. Het leek nog even spannend te worden met postnl maar hij was een topgozer qua communicatie en het voelde erg vertrouwd. Ik zou zo weer blind van hem kopen :ok_hand:

Vanmiddag de Combat Sub van @Spooler ontvangen. Leuke prijs en prima communicatie over en weer! Tot de volgende keer maar weer. :ok_hand:

1 like

Recent een mooi Seiko van @Spooler overgenomen. Dit was een prettige ervaring. Na wat berichten heen en weer kwamen we snel tot een deal. Het horloge was zeer goed verpakt en snel verstuurd. Kortom echt een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Mooie Alpinist overgenomen van Spooler. Snelle communicatie en top verzending. Prima dus!

Erg leuke lunch met spooler gehad toen hij de schoonmaakmachine op kwam halen, altijd fijn een mede watchionista te ontmoeten. Van harte aanbevolen.

1 like

Vandaag een Uncle sam bracelet mogen ontvangen van @spooler,alles meer dan correct verlopen en volgens afspraak.Tot mijn verrassing een aangenaam cadeau bijgekregen .
Een aanrader

1 like

Leuke ruildeal gemaakt met @Spooler
Fijne communicatie en vlotte afhandeling, aanrader :+1:t2:

1 like

Prima deal gemaakt met @Spooler. Reageert snel op berichten en horloge goed verzonden. Top dus!

1 like

CWC T20! :heart_eyes:
Goede communicatie en vlotte transactie, aanbevolen!!!

Over snelle besluitvorming gesproken! Topper die @Spooler :ok_hand: 5 pleesjes voor deze gozer.

1 like