Weer een klokje erbij, van een forumlid. (Je zal hem misschien te koop hebben gezien.) Een Pulsar Spoon. Nooit van gehoord, maar het is een grappig model, en een digi miste nog in de verzameling. Blij mee, zeker weten.

Weer een klokje erbij, van een forumlid. (Je zal hem misschien te koop hebben gezien.) Een Pulsar Spoon. Nooit van gehoord, maar het is een grappig model, en een digi miste nog in de verzameling. Blij mee, zeker weten.

Proficiat!
Fijn dat je er blij mee bent.
GR harb
Ik denk dit gaat over mij…
!! Maar gewoon een klok vernoemd naar mij 
Apart ding overigens.
Bert, ik vind het een buitengewoon apart horloge
Kan niet zeggen dat ik het uitgesproken mooi of lelijk vind. Maar veel plezier er mee!
Gefelicitereerd met deze aanschaf! Het is niet een horloge wat ik snel zal dragen, maar ik vind het altijd leuk om wat ‘afwijkends’ te kunnen zien.
Heel bijzonder, bomvol functies zeker?
Haha, alle reacties hebben een ondertoon van 'Ja, apart, maar mooi… mwoah…'Geeft niks, hij is vooral apart en grappig. Wel erg prettig in een theater, in het donker.
En de functies zijn zeg maar standaard voor een digi: tijd, chrono, timer en alarm.
Haha, alle reacties hebben een ondertoon van 'Ja,
apart, maar mooi… mwoah…'Geeft niks, hij is
vooral apart en grappig. Wel erg prettig in een
theater, in het donker.
En de functies zijn zeg maar standaard voor een
digi: tijd, chrono, timer en alarm.
Ha, ha, ik denk dat je inderdaad heel goed tussen de regeltjes door hebt gelezen :), maar inderdaad: niks om geven. Juist die diversiteit maakt dit forum en deze hobby zo leuk.
you only got to realise the truth, there is no spoon:)
Voor de Matrix fans onder ons, verder een erg apart horloge, ik snap wel dat je hem leuk vindt
zit net “an idiot abroad” te kijken, dit zou wel een klokje voor die knul kunnen zijn 
niet mijn soort klokje, als TS er maar gelukkig mee is! 
Geinig ding Bert! (daar kan je mooi die GMT mee op tijd zetten:D)
you only got to realise the truth, there is no
spoon:)Voor de Matrix fans onder ons, verder een erg
apart horloge, ik snap wel dat je hem leuk vindt
(

B)-
Bert K Schreef:
Haha, alle reacties hebben een ondertoon van
’Ja,
apart, maar mooi… mwoah…'Geeft niks, hij is
vooral apart en grappig. Wel erg prettig in een
theater, in het donker.
En de functies zijn zeg maar standaard voor een
digi: tijd, chrono, timer en alarm.Ha, ha, ik denk dat je inderdaad heel goed tussen
de regeltjes door hebt gelezen :), maar inderdaad:
niks om geven. Juist die diversiteit maakt dit
forum en deze hobby zo leuk.
(
Goed dat ie er zelf ook om kan lachen. En idd die diversiteit vind ik ook zo leuk hier.
zit net “an idiot abroad” te kijken, dit zou wel
een klokje voor die knul kunnen zijnniet mijn soort klokje, als TS er maar gelukkig
mee is!
Tip: download de podcasts met Gervais en Steven merchant!
Proficiat nog!
gr, HJR