Ik zal het maar meteen eerlijk toegeven, ik ben een wielrenner. Met bel en ik stop ook voor rode stoplichten. Maar ik ben ook horlogefanaat. Dus ik vroeg me af, zijn er nog meer hier die aan zelfkastij… ik bedoel sport doen? En wat draag je dan? Dit zijn mijn drie. De middelste is een titanium Garmin Fenix 6, de rest hoef ik niet uit te leggen.
Je link doet het niet.
Jawel hoor, maar het staat in offtopic.
Je hebt nog te weinig rechten.
Als Trust Level 1 kan je nog niet in de offtopic sectie kijken …
Hoe moet ik dat nou weten? En ik me maar afvragen waarom ik geen vergelijkbaar topic kan vinden.
Rustaaaaagh😉
Veel lezen, plaatjes posten en lief zijn, dan gaat er een wereld open ‘beyond your imagination’
Je naam doet anders denken
Oh, ik ben rustig hoor. En ik post genoeg plaatjes, dat level 2 komt echt wel een keer. Ik vond het alleen een beetje vreemd dat ik gecorrigeerd werd op iets wat ik niet kon weten. Meer niet, promise.
I know, ik denk ik zeg het er voor de zekerheid even bij.
Gecorrigeerd? Eerder geïnformeerd. Ook al heb je een bel en stop je voor rood, een ander typisch ‘wielrennerstrekje’ valt wel te herkennen … #generaliseren
@StefStuntpiloot,
voortbordurend op je openingspost.
Hier is een Garmin Fenix 5S m’n ‘weapon of choice’
Binnen 10 reacties weer een miscommunicatie. Gotta love it.
Ik gebruik m’n Garmin Forerunner 245 als ik zin heb in statistiekjes. Als het ruig wordt houd ik het bij een F-91W.
Was een grapje
Hier nog een fietser , altijd zonder horloge overigens.
Sorry hoor, maar ik vind deze wel erg laag. Als ik een link krijg naar een ander topic betekent dat voor mij “je had hem hier moeten posten”. Heb ik normaal gesproken helemaal geen problemen mee, echt niet. Maar deze kon ik simpelweg niet zien.
Weet ik, ik ben niet zo goed in humoristisch terug reageren. Ik heb het niet als aanval opgevat.
Ff on topic weer? Ik sport de laatste tijd niet zoveel als ik zou willen. Als het wel lukt gaat mijn GShock om.
Eerst had ik deze. Mooier, maar tijdens het sporten slecht af te lezen
hoe kan ene m94arc, sinds 4 uur lid, wel een post openen in “off-topic” ?
(whats app groepen)