Ik zie meer en meer mensen sporten met zijn/haar horloge om de pols. (Tennissen, padel, hardlopen, fietsen, …) Ik heb het dan natuurlijk niet over de sporthorloges maar over mechanische divers, etc. Valt dit af te raden voor het binnenwerk of wat denken jullie?
Waarom zou je gaan tennissen, hardlopen, fietsen of squash spelen met een duiker? Die dingen zijn gemaakt om hoogstens nat te worden onder de kraan of evt. de douche.
Heb al jaren een smpc doe er alles mee. Behalve duiken enz.
Nooit geen problemen gehad. Loopt prima.
@PeterLC het schijnt dat jij wel eens zo’n ding open maakt.
Nog advies?
Lekker tennissen met je mechanische horloge. Helemaal top!
Maakt allemaal niets uit
Nope
Ja
G-shock, niks anders. Zeker omdat ik links ben en tennis.
Skeeleren doe ik met een quartz horloge om. Val ik, dan is er niks aan de hand. Met fitness wil ik niets om m’n pols. Dat zit alleen maar in de weg.
Ligt eraan of je links of rechtshandig bent
Rechtshandig met een dubbelhandige backhand
Behalve de schade aan jouw horloge dan als je valt… Ik zou me toch geremd voelen op een bepaalde manier
Ik wielren en mountainbike al jaren met mijn Seiko om.
Hangt ervan af wat je onder sport verstaat. Maar de sporten die ik doe, die ik zeker niet met een mechanische horloge.
Ja, en het menselijk lichaam is een en al shock absorber dus zo’n vaart zal het allemaal niet lopen
Met zijn kwaliteiten zou ik het misschien ook wel aandurven
Welnee joh, m’n Seiko solar Tuna. Oerdegelijk, betaalbaar en (dus) goed vervangbaar.
Zonder, irritant tijdens het fietsen op de racefiets. Garmin Edge op het stuur.
Met een Richard Mille kan alles.
Ik heb er geen om met fitness. Soms een quartz horloge tijdens het fietsen. Niet te zwaar dus weinig last van
Ik ga nu ook niet padellen met een diver eerlijk gezegd… Anders gewoon een sporthorloge?
Hier nog wat advies: https://thehourmarkers.com/in-my-opinion/watches-and-sports-can-i-wear-my-watch/