In aanloop naar de kerst ben ik op zoek een functioneel en leuk kerstcadeau voor het vriendje van mijn dochter. Gezien zijn studie aan de sportopleiding ALO leek mij een sporthorloge een aardig idee.
Ik er echter maar moeilijk achter komen of en welk horloge op de sportopleiding wordt gebruikt dan wel aanbevolen tijdens (te geven) sportlessen.
Ik kan het natuurlijk gewoon vragen, maar dan is de lol er een beetje af en ik hoop en verwacht mogelijk hier op het forum vast een aantal ervaringsdeskundigen te zitten.
Dus mijn vraag is of jullie ideeën hebben mbt een horloge dat kan/mag/moet worden gebruikt vanuit sportopleiding. Het betreft hier de ALO, dus niet 1 sport specifiek.
Een van de Garmin Instincts. Zit boordevol sport programma’s.
Geen touch / oled screen. Maar LCD. Veel beter voor een sporthorloge als je het mij vraagt
Mooie prijzen (tussen de 200 en 400 euro).
Als oud alo-er: vanuit de opleiding werd niks aanbevolen.
Kies in ieder geval een horloge met makkelijk bedienbare stopwatch functie en een horloge waar een bal tegenaan mag vliegen. Casio g shock, denk ik aan.
uiteindelijk garmin, al zijn er andere merken. Gewicht aan de pols is wel een dingetje, beste die je kan kiezen qua lichtgewicht is de 965 en als je dat wat minder uitmaakt, de fenix 7 saphire
Prima chrono voor op de ALO, uitstekend horloge uit de Seiko-lijn van hun Lorus-merk. Dit is een jong, fris, sportief en kwalitatief goed horloge met een Seiko-kaliber.
€ 59,99 bij de online winkel van A*azon.nl Niet áltijd hoeft alles “de wereld” te kosten.