Prachtklok, ook redelijk goede Luminova.
Enne…voor die prijs !!!
Ongelofelijk.
Plus mocht er iets met de klok zijn, ik denk dat ze absoluut niet moeilijk doen om weer in te ruilen.
IK ben zelf erg te spreken over ALpha. Ik heb de PO en de Seamaster variant. Qua garantie helemaal prima, heb mijn PO ooit eens terug moeten sturen vanwege een zelf veroorzaakt defect
De verhalen die ik op WUS heb gelezen over HERC zijn wisselend. Vooralsnog zou ik daarom voor de PO gaan. Goede kast, nauwkeurig uurwerk, mooi afgewerkt en een prima stalen band.
Alpha hoort wel in het rijtje ja :~ . Ik heb er ook een paar. Alleen zijn mijn ervaringen met de stalen banden niet allemaal positief (schroefjes draaien er snel uit. Garantie/service is wel goed. Overigens hebben meer Chinezen daar last van, weglopende schroefjes… ). En op de wijzerplaat van mijn Alpha GMT zit een klein veegje/waasje. Al met al zijn Parnis en Herc, op basis van mijn ervaringen, vergelijkbaar met Alpha. Ik denk dat je met een Sea-Gull wel de top van de Chinese klokjes te pakken hebt.
Wat wel jammer is, is dat de engelstalige communicatie met de Chinezen niet altijd even soepel gaat (oftewel, hun engels is vaal nog slechter dan dat van mij :# ).
Hehe die was ik vanmiddag ook tegengekomen! Was net opzoek naar de link voor dit topic toen ik deze post tegen kwam. Zelfde horloge, andere sticker, lagere prijs.