Sportieve blauwe suggesties gevraagd

Lang geen topic meer gemaakt, maar wellicht komen er nog verrassende suggesties/ tips voorbij hier :slight_smile:

Dit is de huidige stand van zaken waarbij de Aerospace zojuist verkocht is.

Los van de SKX bezel insert en 1 Zenith subdial mis ik een horloge met een blauwe wijzerplaat dus in die hoek ben ik op zoek naar een vervanger voor de Breitling.

Ik neig momenteel erg naar het nieuwste model seamaster, maar met als kanttekening dat ik de vorige 2 versies van de seamaster ook weer heb verkocht. De nieuwe vind ik net weer wat sportiever en als ik naar de rest van de ‘collectie’ kijk mag dat ook wel. Wel hik ik nog een beetje tegen de forse prijsverhoging van de SMP aan… Is ie dat wel waard?

Eerder heeft ook een Petit Prince op de shortlist gestaan, maar ik ben bang dat ik er te snel op uitgekeken ben.

Als wildcard kijk ik ook nog altijd wel eens naar zo’n heerlijk foute two tone DJ, maar aangezien ik al een vintage DJ heb weet ik niet of ik nog een oudje wil, liever iets onbezorgd moderns deze keer. B.v. zoals de meeste recente aanwinst van Willem:

Wat jullie? Nog alternatieven? :slight_smile:

8 likes

Deze dan? Veel blauwer wordt het niet.

10 likes

ik vind m zeker vet, maar ik ben nog niet klaar voor een vierkant horloge ben ik bang

1 like

Zenith Defy Classic?
Edit: plaatje toegevoegd van het forum

7 likes

Is er al 50 jaar hoor, je had al de nodige tijd om te wennen :wink:

2 likes

Maar ik ben er nog geen 50 jaar, misschien is dat 't :wink:

3 likes

Wss :slight_smile:
Blauwe Hamilton Intra-Matic chrono dan? Lekker rond… :slight_smile:
https://wornandwound.com/introducing-new-colors-for-the-hamilton-khaki-field-mechanical-and-intra-matic-auto-chrono/hamilton-intra-matic-auto-chrono-blue-2/

2 likes

Ik heb weinig met Hamilton :slight_smile:

Zou ik echt eens moeten passen

2 likes

(foto geleend van de forumnar)

1 like

Breitling Navitimer? Of wellicht een blauwe Tudor Pelagos, of Blauwe Black Bay 41?
Of als je heel gek wilt doen die Blauw/wit/oranje Heritage Chrono van Tudor?

2 likes

Al gehad

Navitimer staat wel op het lijstje, maar in principe ben ik met 1 chrono op het moment tevreden. De blauwe pelagos is me iets te blauw als je begrijpt wat ik bedoel.

Tudor op het moment ook niet op de shortlist (blauwe blackbay gehad)

It’s worth it. :wink:

14 likes

Jaeger Polaris blue

18 likes

Daar heb ik volgens mij al eerder een foto van opgeslagen… Oude ook gehad? Is het de prijsverhoging waard?

Dat gaat te duur worden. Wil rond de 2.5-3.5k blijven

Volgens mij heb jij je keuze al gemaakt en wordt het een Seamaster

1 like

Budget optie

2 likes

Ik begrijp zeker dat die blauwe Pelagos te blauw voor je is, dat is ie voor mij ook :). Ik zou zelf altijd voor zwart gaan, waar dacht dat het matte van de Pelagos misschien wel weer ok zou zijn.

De navitimer is een tijdloos horloge vind ik, zeker in kleinere MM. Je hebt natuurlijk al een prachtige Zenith.
Dan valt deze ook af:

En een navitimer zonder chrono? Wel een hele mooie kleur blauw.

Ik vind die omega iets te sporty en modern vergeleken bij de rest van je horloges.