Ik stem voor, Erik!
Lekker die pelagos houden man!!!
Wel zelf naar gezocht, maar helaas stukje boven budget anders was ie ideaal geweest.
Bewaar maar voor volgend jaar zomer
Hier zie je de stepped dial heel mooi. Wijzerplaat is strak en clean, terwijl hij toch allerlei boeiende elementen heeft. De markers liggen half in de buitenste ring en zweven verder boven de wijzerplaat.
Waanzinnig mooie kast, maar āietsā ontbreekt. Misschien de simpele, typische Zenith wijzers, de vrij lege plaat, weet niet wat het is. Anders had ik destijds zeker deze ipv de EP gekocht.
Dat heb ik ook wel ja⦠En de mooiste zenith heb ik uit de vijver gevist
Defy is toch afgevallen. Ik krijg er een beetje een hublot gevoel bij
AT of SMP dus, met op het moment een lichte voorkeur voor de AT aangezien ik die 1. nog nooit gehad heb 2. een prachtige kleur blauw heeft met teak dial (ik vind het leuk als er wat gebeurt op de dial, hallo minpunt voor de Defy) 3. gunstiger geprijsd.
Toch eens gaan passen
Smp deed me helemaal niks in deze uitvoering, de AT is erg mooi! En ik vind de 41.5mm prima kunnen.
Hopen dat ze een beetje doorpoetsen in Brussel
Ik vind niet dat dit dicht moet. Wellicht dient het als inspiratie voor anderen die (met) een āblauwtje willen lopenā
Waarschijnlijk een mooi horloge, maar voeten op een foto verpesten het plaatje voor mij
Tenzij er een mooie vrouw aan vast zit
Prachtig horloge en de perfecte keuze, geniet ervan
ik zal daar volgende x de focus op leggen
Ik heb best poezelige voeten