Sportieve GMT

Beste hf’ers

2025 heeft al mooie dingen gebracht . Zo ben ik terug eigenaar van een skx007j1 (mijn haat liefde relatie zeg maar :joy:) voor nu ben ik op zoek naar mijn eerste “sportieve” GMT

Prijs 600 max.
Staal.

Gedragen full set maar in zeer goede staat zijn ook welkom.

2 likes

Al wat leuke aanbiedingen gehad waarvoor dank :v:. Maar nog niet de juiste. Dus laat maar komen!

Als je van een SKX houdt, dan kan dit ook wel iets zijn. Ik vind hem in ieder geval heerlijk om te dragen:

Ik doe de mijne niet weg, maar deze kun je voor ver onder de 600€ oppikken.

5 likes

2 likes

Bedankt wim , deze is me in perfecte staat aangeboden ver onder 600€ inderdaad maar de cyclops op het glaasje daar ben ik helaas geen fan van . Ik wil juist iets anders dan de skx. Kwestie van de variatie breed te houden :grin:

1 like

Nog kandidaten ? :grin:

Op staal even geen foto

2 likes

Die lust ik ook wel voor 600 :wink:

2 likes

Beetje te veel idd

Je zou een Zelos Mako GMT II kunnen proberen, maar die zijn zo’n beetje permanent uitverkocht.

De “Cracked ice” variant hebben ze nog wel:

2 likes

Quartz variant is ruim binnen budget:

2 likes

1 like

Niet eerder dit topic gezien. Ik vind zelf de Seiko SSK023K1 aantrekkelijk, ware het niet dat ik een GMT functie niet gebruik, en het daarmee voor mij eerder afbreuk doet aan een horloge :man_shrugging:

Plaatje erbij:

Heb een soortgelijke band op de niet-GMT variant gevoeld en vond het een fijn vallende band. Stalen bezel vind ik ook mooi, en met de field look een frisse afwijking tov duikers en dus een leuke uitbreiding op je SKX.

In Japan is 'ie overigens ook in wit uitgebracht:

Nieuw volgens mij rond de €450 te koop.

2 likes

1 like

Ennn topic kan op slot, beste keuze denk ik inderdaad.

1 like

Zeker een goed voorstel , ik ben er nog niet uit .

1 like