Als je moest kiezen tussen deze twee, voor welke zou je dan gaan.
De sporty type:

44mm met asian automatic uurwerk ( van GETAT watch)
of de classy style met een unitas 6498 handwinding uurwerk ( wel mooi uurwerk vind ik) ook 44mm

gr Ron
Als je moest kiezen tussen deze twee, voor welke zou je dan gaan.
De sporty type:

44mm met asian automatic uurwerk ( van GETAT watch)
of de classy style met een unitas 6498 handwinding uurwerk ( wel mooi uurwerk vind ik) ook 44mm

gr Ron
Mijn beste,
Voor mij de classy style.
Doch zoveel mensen, zoveel wensen.
En nu weer terug, de tuin in. Om de conversatie verder gestalte te geven waaraan maar geen eind komt…………………………….
Orologio Signaturis Temporis.
Absoluut voor de classy style. Veel mooier en eleganter!
de classy, 100 pro!
Gr.joep
classy
De Parnis wint het bij mij.
Daar ging ik al van uit
zit alleen nog te dubben tussen een zwarte of witte wijzerplaat.
gr Ron
classy met zwarte wijzerplaat,
Tja, tis maar wat je zoekt, als dreswatch is de keus makkelijk, maar ik zou de sporty nemen, ik heb iets met de combi zwart/oranje…daarbij komt nog dat ik de classy te veel weg vind hebben van de pelikan, maar ja, aan de andere kant, zo zijn er wel meer look a likes…je koopt een horloge voor jezelf, niet voor een ander, al is het wel tof als anderen hem ook waarderen…
Sporty.
Vnl omwille van de goed gelukte kleurencombinatie, en omdat ik al een dressy Parnis heb (niet deze, weliswaar).
Heb nog wel m’n twijfels over de bezel van de sporty.
De Sporty, zonder enige twijfel.
Sporty.
Vnl omwille van de goed gelukte kleurencombinatie,
en omdat ik al een dressy Parnis heb (niet deze,
weliswaar).Heb nog wel m’n twijfels over de bezel van de
sporty.
De bezel is overigens wel draaibaar.
Feit is ,bij mij althans dat ik eigenlijk de draaibare bezel nooit gebruikt heb bij geen van m’n horloges.
Wie gebruikt eigenlijk de bezel puur als functie?
gr Ron
Val niet zo op de Panerai look,althans de sobere uitvoeringen dan.
deze is meer de sub versie (100m waterresistant overigens) en vanwege de oranje/zwart uitvoering vind ik deze wel stoer en sportief.
Deze zou bij mij wel meer draagtijd krijgen vermoed ik.
De classy parnis vind ik vanwege de zicht op het uurwerk weer aantrekkelijk.
De Parnis is redelijk makkelijk aan te schaffen, de Marina in deze uitvoering wat minder makkelijk.
gr Ron
@ bikerplus: ik zou wel voorzichtig zijn met de WR rating. Op de site van GETAT wordt vermeld dat het tenslotte om replicahorloges gaat en dat er dienaangaande niet al te veel eisen mogen gesteld worden. Ik gebruik de bezel in de keuken en bij het parkeren…
Normaal gesproken gaat mijn voorkeur uit naar duikersklokjes, maar deze van Pane… ik bedoel Marina vind ik niet zo.
En deze Portu… euh, Parnis ziet er wel errug classy uit! -> Dus Classy dit keer.
Geen van twee, doorsparen voor iets originelers…!