SpreadingWatches

Uitstekende aankoopervaring gedaan met @SpreadingWatches want hij:

  • is vriendelijk
  • reageert / communiceert snel
  • is behulpzaam (met uitzoeken waar pakket verzonden vanuit BE zich bevond)
  • komt afspraken na

Kortom: aanrader :+1:

1 like

Vintage chrono overgenomen van @SpreadingWatches.

Alles naar wens, horloge op 1 dag in huis. Kortom: Top!

1 like

Een constellation overgenomen van @SpreadingWatches.

Goed en snel contact, zeker aan te raden!

1 like

Op 17 sep zag ik op het forum een “Omega Seemaster Deville” te koop staan, bovendien, mét datum én automatic, ik was daar zéér geïntreseerd in én nam contact op met de verkoper @SpreadingWatches, en de communicatie begon: vlot, bijna aan desnelle kant een reactie én alles was dezelfde avond nog in kannen & kruiken !
Dan was het wel lang wachten tot de centen overgeschreven waren en ook wachten op de bPost … uiteindelijk is alles in de door @SpreadingWatches beschreven toestand vandaag toegekomen !
'k ben zeer tevree. Moesten de banken en de bPost wat sneller handelen was alles nog beter geweest, maar ik mag besluiten:
goede verkoper, die een beschrijving geeft zoals het écht is (zonder extra franjes), die een goede prijs maakt en spontaan of gevraagd een woordje uitleg geeft !

1 like

Na jaren twijfelen, kwijlen en niet happen toch besloten een Omega Seamaster 300 type 2254 aan de collectie toe te voegen. Wat mij betreft toch echt een future classic. De advertentie van @SpreadingWatches op HF kwam dus als geroepen.

De advertentie en foto’s waren al duidelijk. Maar ook mijn overgebleven vragen werden snel en vriendelijk beantwoord. Eenmaal in Belgie was het ontvangst hartelijk. Na een kop koffie en de nodige horlogepraat huiswaarts gegaan.

Horloge prachtig, de prijs fair en de verkoper vriendelijk. Kortom, aanrader.

1 like

Goede ervaring met @SpreadingWatches de deal met de verkoop van mijn Seiko was snel gesloten .
Duidelijke communicatie via WhatsApp.
Een aanrader :+1:

1 like

Iets met wijzers overgenomen :rofl:
Goed bevallen: vlotte communicatie, netjes verlakt en gewoon een nette deal! Ondanks de blessure het horloge op de post laten doen en het is goed gekomen! Dank :+1:

1 like

Seamaster chrono verkocht aan @SpreadingWatches. Fijne communicatie. Prompte afhandeling. Top koper.

1 like

Twee dagen geleden, in de avond, heb ik @SpreadingWatches benaderd, n.a.v. een door hem geplaatst gezocht topic.

Daar hebben wij elkaar, na een korte onderhandeling, gevonden.
Vanaf dat moment verliep het allemaal snel; de betaling werd spoedig verzorgd en de benodigde gegevens verstrekt.
Daardoor kon het geheel snel worden afgewikkeld.

Een prettige ervaring dus.

1 like

Gave dresser van @SpreadingWatches overgenomen.
Samen kort onderzoek gedaan en alle vragen zijn behulpzaam beantwoord.

Kortom, een aanrader!

1 like

Deze prachtige triple calender moonphase overgenomen van @SpreadingWatches

Goed contact en snel verzonden. Aanrader!

2 likes

Prachtige Omega overgenomen van @SpreadingWatches voor een volgens mij keurige prijs :ok_hand:t2: helemaal zoals beschreven en keurig verzonden :+1:t2: dus 5 :star:

1 like

Mooie Omega overgenomen van @SpreadingWatches. Fijne communicatie, makkelijk contact, dus zeker een aanrader! :+1:

1 like

Net een Omegaaatje gekocht via @SpreadingWatches.
Correcte verkoper, vlotte afhandeling.
Wat mij betreft: aanrader :ok_hand:

1 like