Weet er iemand een adres in Europa waar je 20mm, 1.8mm shoulderless spring bars voor Marathon T/GSAR horloges kan kopen? Zoek kwalitatieve spring bars met 0.88mm tip.
Ik heb bij timeparts.nl ooit officiele seiko springbars laten leveren. Wellicht dat ze ook marathon bandpennen kunnen leveren. Hun eigen universele 1,8mm dikke bandpennen op de site hebben overigens een uiteinde van 0,8mm.
Oh, zoek liefst de heavy duty OEM Marathon spring bars en geen aftermarket van ongekende kwaliteit.
Even contact opnemen met de klantenservice of ze deze ook binnen EU versturen:
Anders van Marathon zelf ook via Amazon te verkrijgen, maar is wel heel duur met verzendkosten voor een paar springbars
Mocht het niet lukken en toch after market worden is dit een eBay seller waar in goede ervaringen mee heb als het gaat om goede after market Seiko spring bars (dus niet specifiek deze).
De verzending van een paar sprigbars naar europa is inderdaad belachelijk duur. En vermits het niet specifiek voor een Tsar is wordt het al lastig om via Europese dealer te krijgen.
Zou ik (ook) niet doen.
Die van Marathon zelf zijn ‘superstrong’ en bovendien qua maat exact passend, de pinnetjes zijn ook iets langer waardoor ze steviger zitten enzo.
Toen ik mijn stalen band ontving zaten er geen springbars bij. Ik heb toen een mail naar Marathon gestuurd met de ietwat domme vraag of deze ook te koop waren … “domme vraag”, omdat ze gewoon in de webshop staan.
Ik kreeg binnen 24h een reactie dat als ik een bewijs van aankoop kon overleggen zij me de bars gratis zouden toesturen.
Aldus geschiedde, ik had ze binnen een week op de deurmat.
Vond ik erg netjes van ze!
Kortom, probeer de klantenservice (info@marathonwatch.com) eventjes. Wie weet tref je dezelfde service.
Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.