Wie weet of je die setje ook elders, dichter bij huis kunt bemachtigen?
Of vergelijkbare setjes met gangbare maten 18 tm 22 in diverse diktes? Wel met dubbele kraag.
Veel setjes bevatten bandpennen in maten die je nooit never nodig hebt
Wie weet of je die setje ook elders, dichter bij huis kunt bemachtigen?
Of vergelijkbare setjes met gangbare maten 18 tm 22 in diverse diktes? Wel met dubbele kraag.
Veel setjes bevatten bandpennen in maten die je nooit never nodig hebt
Ik koop oa daarom eigenlijk nooit setjes van die dingen. Is de eerste keer dat ik zo’n set met die specifieke maten en diktes zie, eigenlijk. Wel grappig setje, lig een van de meeste nuttige combinaties die ik tot nu toe gezien heb Ik denk dat dat nog niet makkelijk gaat worden om ergens dicht bij huis zo iets te vinden
Precies, daarom vind ik deze interessant. Een setje met incourante maten kan best ok zijn als de prijs daar naar is. Ooit zo’n Beco setje gekocht en jaren mee gedaan maar ja, alle gangbare maten zijn daar nu uit en alles uit de set was 1,5 mm dik. Soms is dikker handiger.
Tips zijn daarom welkom!
Ik lees even mee. Door aanschaf van allerlei maten over de jaren heb ik inmiddels een soortgelijk setje zelf aangelegd. Dit was makkelijker geweest
Ik kan je anders wel helpen ik heb nog lege vakdoosjes en genoeg springbars liggen in diverse maten, stuur anders maar een pb met wat je precies wilt hebben
Zo, service
Ga ik zo doen!
Kijk hier eens… heel veel keuze, kan je vast iets vinden: