Springbar voor een clasp, waar te kopen?

Ik zou graag een boel springbars kopen voor in clasps. Dus met korte uiteinden die niet uitsteken. Maar hoe heet zo iets, wat zijn de juiste zoektermen? En waar kan je ze kopen?

Ik zie dat ik ze bij Ofrei kan kopen. Alleen dan is de shipping 70$. Is er ergens in NL of elders een adresje waar je ze kan kopen zonder 70$ shipping?

Cousins UK!

2 likes

1.2 is meest voorkomend, je hebt ze ook in 1.3 en 1.5 diameter.
https://www.cousinsuk.com/product/box-sets2?code=S30535

2 likes

heb helaas geen CC om bij cousins te bestellen :neutral_face:

1 like

Bruh, hoe ga je dan op vakantie?

Ik zou alleen voor Cousins al een creditcard willen. Voor iemand in onze hobby is het echt een hele fijne shop. Aanrader om te doen dus. :credit_card:

4 likes

Alleen de extra kosten na de Brexit :cold_sweat::disappointed_relieved:

1 like

Angry-Mr-Bean-Shakes-Head

4 likes

@Watch2Morrow kom er maar in. :joy:

Ik zat even te kijken. Is het bij cousins ook mogelijk om losse te bestellen? Ik heb eigenlijk vooral 16mm nodig. Ik zou bijvoorbeeld liever 50 losse kopen dan zo’n bakje met verschillende maten.

edit: die zie ik hier:

https://www.cousinsuk.com/product/short-bead-0120mm-7mm-to-24mm

Volgens mij kun jij daar helemaal niks bestellen, neef.

Bij wie?

Jezus Christus, alsof we een vis op het droge zien spartelen. Ik kan er niet meer naar kijken. Dit is waarom je een CC wil.

Ik heb 3 x [16mm (Ø1.20mm) Non Swiss] voor je besteld. Krijg je van mij.

image

Volgens mij zijn het er 60. Niet allemaal in één keer opeten.

16 likes

Omg wat een liefdadigheid!

6 likes

Valentijnsdag valt vroeg dit jaar. :cupid:

4 likes

Zit jij stiekem ook mee te gluren in het ‘kook bak en eet’ topic :joy::+1:
Een springbar ziet er best appetijtelijk uit naast een bordje koekoek :sweat_smile:

3 likes

Haha nee, dan krijg ik mijn eigen bordje niet meer weggepoetst. :joy:

2 likes

Totaal bizar. Een eBay/JP-autionshuppeldepup handelaar zonder creditcard is als een brandweerman zonder waterslang.

4 likes

gif

1 like

Net bij Watchgecko eens een springbar tool van €10,99 in het bestelmandje gegooid, onder de €22,00, zouden dus geen extra kosten BTW en invoerrechten bij moeten komen, om eens te kijken wat de verzendkosten zijn. Schrik niet, maar één verzendmethode:

1 like

Precies. Horror.

1 like