Springbar, waar te koop?

Ik zag dat er een springbar (weet geen NED woord) krom was bij mijn Seiko Kinetic. Nu wil ik die vervangen maar in mijn buurt zijn geen zaken die ze verkopen, de juweliers zijn geen horlogemaker meer.
Iemand een tip waar ik ze kan kopen (liefst on-line) ? En dan geen 100 stuks :wink:
De maat is 22mm breed en 1,7 mm dik.

Bedankt vast.

Weet niet of ze passen, maar ik vind deze erg fijn:) http://gnomonwatches.com/product-detail.asp?pid=852

Ik heb fat springbars van Seiko, 22mm

Ik heb een setje op Ebay gekocht. In Nederland wel wat gevonden maar dat zijn allemaal de 1,50 mm dik. Dat is blijkbaar de gangbaarste dikte.

Ik heb er bijna een week uit gelegen met de normale computer, alleen met de iphone en ipad kon ik wat.
Nu nieuwe infra en nieuwe software, en sinds vrijdag is ook de mail teruggehaald.
Misschien ga ik vanavond noch werken, anders zeker morgen.

Ja maar die Fat zijn toch iets van 3,2 mm dik ?

hologeband.com , of kish.nl weet alleen niet of je die los kan kopen , of alleen met band

2.5 mm is de dikte van de Seiko fat springbars die op duikers zitten

oud topic en ik zie geen echt antwoord dus waar kan je een setje springbars op de kop tikken voor bv een lug width van 20 mm. Liefst goede kwaliteit zodat ik mij geen zorgen moet maken dat mijn horloge op de grond ligt of ze gaan verroesten.

Als je 1 of 2 setje nodig hebt, stuur maar een pb met je adres, dan stuur ik er wat op.

Mvg

3 likes

nice! merci

Bericht verwijderd …

Iemand nog fat springbars liggen voor een Seiko sun volgens mij zijn deze 2.5mm dik en 24mm lugbreedte. Ik neem graag een setje over👍🏼