Springbars

Op de Rikketik heb ik wel eens zakjes gevuld met springbars (bij ons noemen we dat horlogepinnekes) in diverse maten gezien.
Uiteraard vergeten te kopen toen, weet iemand waar ik die nu zou kunnen kopen? Liefst nog een beetje voor een schappelijke prijs, onlangs moest ik bij de plaatselijke juwelier 2,50 euro betalen voor 1 st. van 20 mm. Toen ik opmerkte dat ik voor dat geld wel eens een lopend horloge had gekocht :smiley: werd ik zo’n beetje de winkel uitgekeken.

groets
rombo

Cousins in het UK

Ik zat op eBay te kijken voor een paar euro… weet alleen niet hoe het met de kwaliteit zit…

@ Rombo319:

zoiets??

http://shop.conrad.nl/gereedschap/handgereedschap/speciaal-gereedschap/horlogemakers-gereedschappen/820925.html

en op de volgende link staat het gehele assortiment horlogegereedschappen van Conrad.

http://shop.conrad.nl/gereedschap/handgereedschap/speciaal-gereedschap/horlogemakers-gereedschappen/

Zelf vroeger wel 't nodige besteld bij Conrad en wat ik besteld heb was altijd wel goed…of 't hier ook voor geldt: geen idee (maar voor die 22 eurie kan je de gok wel nemen!)

Ik kan je er wel wat sturen ik heb er genoeg hoeveel mm moet het zijn

ik stuur ze wel gratis naar je toe

Lex

ik heb ook nog wel een paar 22mm liggen als je die zoekt (fat of gewone, de fats zijn zonder ‘schouders’ dus als je geen geboorde lugs hebt zijn die wat moeilijker er af te krijgen…)
Kan je ook voor gratis krijgen,
groeten
Broes

Wie heeft er nog een aantal 20mm liggen voor één van mijn clienten die onlangs een gratis horloge hebben gekregen van forumleden??

hharry Schreef:

Wie heeft er nog een aantal 20mm liggen voor één
van mijn clienten die onlangs een gratis horloge
hebben gekregen van forumleden??

Gratis horloge’s, gratis springbars, wat volgt? Gratis kistje en/of watchwinder? :wink:

Jaap-Wim Schreef:

Gratis horloge’s, gratis springbars, wat volgt?
Gratis kistje en/of watchwinder? :wink:

Hoho, ik heb in mijn post enkel en alleen gevraagd waar dit artikel te koop zou zijn, en niet om daar gratis aan te komen. Ik dank dus allen voor de nuttige tips, maar maak , gezien bovenstaand commentaar, geen gebruik van jullie spontane en goedbedoelde gestes.
Einde van deze discussie s.v.p.
rombo

Rombo, lees mijn post inzake Conrad nog maar even…mogelijk wat je zoekt voor 23 eurie.

:wink:

Popma Schreef:

Rombo, lees mijn post inzake Conrad nog maar
even…mogelijk wat je zoekt voor 23 eurie.

:wink:
Ja, ik denk het ook. Dankjewel.
rombo

rombo319 Schreef:

Jaap-Wim Schreef:

Gratis horloge’s, gratis springbars, wat volgt?
Gratis kistje en/of watchwinder? :wink:

Hoho, ik heb in mijn post enkel en alleen gevraagd
waar dit artikel te koop zou zijn, en niet om daar
gratis aan te komen. Ik dank dus allen voor de
nuttige tips, maar maak , gezien bovenstaand
commentaar, geen gebruik van jullie spontane en
goedbedoelde gestes.
Einde van deze discussie s.v.p.
rombo

Ik reageerd op Harry, zie de quote erboven in dat bericht. :slight_smile:

Mail maar wat je nodig hebt. Ik heb alle maten, diverse diktes, staal, nikkel, met kraag, zonder kraag. Per 2 stuks 2,75 incl. portokosten. Grotere hoeveelheden prijs op aanvraag. Mijn site is optitime.nl

gratis watchwinder? Hmm… :wink: