Springbars

Ken je dat ? Ooit eens een set degelijke springbars gekocht, maar nu al twee uur aan het zoeken en ik kan dat kl*te doosje nergens meer vinden ! :rage::rage::rage:
Kan er natuurlijk ook aan liggen dat ik onlangs eens nieuwe kasten gekocht heb en es “orde” heb gemaakt in mijn chaos :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:
Ik heb hier al wat topics over gevonden, maar ik zou liever terug eens een doosje kopen met verschillende breedtes.
Iets degelijk voor een doorsnee betaalbaar horloge.
Niet voor een Breitling, Rolex of Omega, maar ook geen springbars van “peperkoek” die na twee maand alweer stuk zijn.
Iemand een goede tip of adres.
Cousins liever niet, dat komt redelijk duur uit + ik zou ze graag gisteren al hebben :sweat_smile::upside_down_face:
Bij voorbaat dank !

1 like

Voor de meeste horloges gebruik ik de pushpins van ome ali. Je hebt doosjes met verschillende maten of zakjes met heel veel dezelfde maat.

Geen problemen mee tot op heden, maar ik blijf ook niet dagelijks met mijn band ergens achter hangen :grimacing::face_with_peeking_eye:

2 likes

Ik gebruik zelf altijd deze.

5 likes

Ik heb toch liever die van Cousins dan van Ome Ali, heb ooit z’n assortiments doosje gehad maar het beste daarvan was het doosje, van de meeste van de pins zaten de tips er slecht of scheef in. Zou een dure manier zijn geworden om goedkoop iets te kopen

3 likes

Ik heb deze ooit bij van de Gevel in Tilburg gekocht

7 likes

Aanrader, schappelijke prijs.

Er liggen hier enkele tientallen springbars verspreid in mijn werkkamer, soms vind ik er eentje terug

2 likes

Ik heb het idee dat er nog altijd meer om de Aarde draaien, dan dat er geland zijn op de werkkamervloer…

Overigens heb ik op Ali gewoon doosjes gekocht met de beste reviews. De dikkere maten koop ik er ook. Nooit ergens last van, ze doen hun werk.

2 likes