Gewoon een beetje fantasie gebruiken denk ik.
Je kan van alles en nog wat gebruiken om de band/springbar op zijn plek te krijgen.
Gewoon een beetje fantasie gebruiken denk ik.
Je kan van alles en nog wat gebruiken om de band/springbar op zijn plek te krijgen.
Onlangs besteld, duurde een paar weken, geduld.
Het is niet zozeer de vraag of je hem ontvangt want dat doe je wel. Maar wanneer is de vraag. Jan is traag maar geen dief.
Ik heb zelf nu een tooltje van Jan in bezit. En ondanks dat ik kritisch ben op zijn werkwijze en manier van met klanten omgaan.
Moet ik zeggen dat ik er erg blij mee ben en het een serieus mooi product is.
Oh, ik had beter een pb kunnen sturenā¦
Klopt, ik had het ook niet goed omschreven, ik kan niet editten.
Eensch, ik heb er ten langen leste ook eentje ontvangen en ben er content mee. Fijn dingetje, mooi gemaakt, en ook al is de goede man traag als dikke stroop die in een sneeuwstorm tegen een berg op vloeit, hij werd keurig geleverd.
Bovendien heb ik er inderdaad mee gevlogen en is er geen haan die er naar kraait. Het voordeel van zoān Bergeon is dat je, als ze er wel een probleem van maken, de tips gewoon uit kunt schroeven en weg kunt pleuren, dan heb je de tool an sich nog bij je en kun je er, eenmaal weer thuis gekomen, een nieuw tipje op schroeven.
Dat geldt uiteraard ook voor Janās eigen ontwerp.
Jullie beseffen dat als @Ruud zich er niet mee bemoeid had, wij nog aan het wachten waren op onze tooltjes?
Dat gezegd hebbende werkt dat tooltje uitstekend en aan de sleutelbos is het al meerdere malen mee geweest op vakantie.
Uiteindelijk heb ik uiteindelijk Jan enkel een klein beetje opweg geholpen, en een gevoel van urgentie overgebracht. Uiteindelijk heeft ie alles zelf gedaan en heb ik weinig meer hoeven doen behalve wat e-mailtjes.
Wat mij betreft eind goed, al goed.
De inzetjes heb ik helaas vergeten te bestellen, nu ligt het tooltje al sinds december ongebruikt te liggen (in december Jan een mailtje gestuurd met de vraag naar inzetjes) .
Heb zojuist Jan een reminder gestuurd.
In the mean time: welke inzetjes van Bergeon passen in het tooltje en waar zijn deze te koop?
Anders bestel ik ze zelf wel .
Ik zou de 6767F inzetjes kopen.
Het zijn de inzetjes die horen bij de 6767 en 7767 springbartool. Cousins.uk levert ook naar consumenten. Ik zou voor de f variant gaan.
Zitten gewoon met schroefdraad vastgeschroefd dus je kan ook zon Bergeon tooltje bestellen en ze daar vanaf halen als je ermee opreis wilt bijvoorbeeld. De hele 6767-f of 7767-f zijn makkelijker te bestellen dan enkel de inzetjes.
Eens.
Douane is niet te voorspellen, zeker niet in het buitenland, op de terugreis. Ik had ooit in Spanje op een rommelmarkt een ouderwets handboormachientje gekocht voor een paar euro. Ik weet niet meer waarom ik hem in de handbagage had, maar hij mocht mooi de afvalbak in, ook al zat er geen boortje in en niets scherps of puntigs aan. Discussie hielp niet.
Zojuist via e-mail contact gehad met Jan, de inzetjes worden vandaag alsnog verzonden.
Hij wil er niets voor hebben gezien de vertraging. Sympathiek gebaar van Jan .
Binnenkort dus alsnog het complete tooltje aan de sleutelbos .