Vanmiddag afgesproken met @SpringDrive die een watchwinder bij me kwam halen.
Vooraf al heel leuk, duidelijk en ontspannen contact gehad.
Leuke ontmoeting waar we meer raakvlakken bleken te hebben in onze levens dan horloges.
Uiteindelijk toch nog over horloges gehad en zelfs ook nog een horloge geruild.
Het was me een waar genoegen, Jasper!
Goede en fijne deal gesloten met @SpringDrive. Het horloge was razendsnel verzonden waardoor deze de volgende dag al binnenkwam. Bedankt!
Een mooie Seiko Dolce gekocht van @SpringDrive, communicatie verliep fijn en duidelijk, horloge snel en mooi verpakt opgestuurd.
Erg blij ermee.
Dank je wel.
Een hele mooie Sugess over mogen nemen van @SpringDrive. Goed en prettig contact, product precies zoals omschreven een goed verpakt.
Top.
Groet, Edwin
Opnieuw een super soepele transactie met @SpringDrive
Dit hf-lid is een aanwinst voor het forum
Een leuke deal met @SpringDrive. Prima communicatie en een sympathieke kerel.
Zeker een aanrader!
Doosje overgenomen van @SpringDrive. Snel geantwoord en verstuurd en keurig in bubbeltjesfolie ingepakt.
Daar kun je rustig nog eens wat van kopen/ruilen.
Enige dagen terug een fijne en snelle deal gedaan met HF’er @SpringDrive
Hij verkocht een serie aan vintage Seiko’s. Was geinteresseerd in 1 specifiek model, en hij bood nog aan of ik voor een pakketprijs geïnteresseerd was om ook nog een andere te kopen. Zelf alleen naar het ene specifieke model op zoek, dus zonder enige hassle de verkoop rondgemaakt daarvoor.
Snel contact, nette onderhandeling. Erg goed verpakt en tijdig verzonden.
Thanks @SpringDrive, wellicht dat er in de toekomst nog een mooie (vintage) Seiko bij je ligt te wachten voor me ;)?
Een fijne en snelle verkoop met @SpringDrive kunnen sluiten.
Communicatie ging vlot, verzending prima. Enkele dagen later had ik het (bombproof) pakketje al ontvangen. Aanrader!
Ik kan mij aansluiten de bovenstaande HFers. Prettig contact. Snelle en dergelijke verzending. Thumbs op voor @SpringDrive.
Ik heb mijn Citizen NY “Coke” duikhorloge aan @SpringDrive verkocht. Het was een zeer prettige en soepele deal, en ik raad Simon zeker aan als koper of verkoper!
Net een horloge opgehaald bij @SpringDrive Voor de tweede keer een top ervaring gehad! Deze keer iets van hem overgenomen en even gezellig gekletst. Volgende keer neem ik wel een kopje koffie en praten we iets langer bij!
@SpringDrive heeft mij zijn Doxa Sub 300T Professional verkocht. De communicatie was perfect en razendsnel, alle documentatie (tot in de kleinste bonnen) was aanwezig.
Warm ontvangen en leuk gesprek gehad, inclusief een blik op een prachtige GS duiker (springdrive uiteraard). Een professionele dealer biedt veelal een mindere ervaring, dit was een zeer prettige aankoop.
Horloge had net de service gehad en een verlengde garantie. Deze gaat de komende tijd veel zon zien als het goed is. Dit keer een andere kleur dan de groene horloges, voor mij een nieuw hoofdstuk en voor het horloge ook.
Zojuist een leuke seiko 5 aan @SpringDrive verkocht. Communicatie was snel en het horloge was letterlijk binnen 20 minuten opgehaald. Helemaal super, echt een aanrader.
Altijd betrouwbaar en prettig hier op HF!!
Natuurlijk ook met @SpringDrive: bandje gekocht, snel verstuurd en mooi!
Aanrader dus aleeer !
Vandaag horloge gekocht van @SpringDrive! Leuk contact vooraf, goed gekletst en ontspannen sfeer. Dankjewel!
Na de verkoop van een bandje aan Simon @SpringDrive gingen we al snel over in de aankoop van een horloge. Zo kan het gaan hier
Geweldige ervaring: het horloge werd hoogstpersoonlijk bij mij thuis afgeleverd. Dankjewel!