Sprinter meets 7T2 Straps & More

Nadat ik de P1lot One strap van Remie om mijn pols heb gevoeld, wist ik dat deze talentvolle kunstenaar de toekomstige schoenen van mijn Tuna zou maken. En hoe!

Voor de mensen die nog geen kennis hadden gemaakt met mijn Tuna, zie hier de SBBN007 (oudere broer van de SBBN017)

Een ijdeltuit als ik heeft natuurlijk speciale wensen. Ik wilde iets persoonlijks :wink: Wel, zie hier MIJN NAAM op de keeper hahaha :blush:

Wat een kwaliteit zeg! Helemaal mijn stijl … mooi, strak, stevig materiaal, sluit perfect, juiste maat en superrrrrrr sexy :heart_eyes:

Wat problemen met het downloaden en uploaden van mijn foto’s, maar dit zegt toch wel genoeg #AMAZING!

Remie enorm bedankt en we zullen elkaar wel vaker treffen. Een hele diepe buiging :raised_hands:

@anon94081762EV rules!

23 likes

Staat 'm super :+1:
Leuk ook dat persoonlijk tintje

1 like

Ineens onverkoopbaar… :wink:

2 likes

Wauw, dank je! Dat gaan we zeker! En graaaag gedaan! :wink:

1 like

Gaaf!

1 like

Super klok, hele mooie (gepersonaliseerde) band en prachtige combi.

En dan nog zo’n foto, hou op!

2 likes

Hahaha deze is voor de vaste collectie :stuck_out_tongue:

1 like

Gaaaaf!

1 like

Thanks @Sagehomme :blush:

Thanks @Igor :smiley:

Schitterend! Die Remie kun je wel om een boodschap sturen, topkwaliteit leer en dito afwerking, QC en snelle en prettige communicatie over wensen en mogelijkheden.

3 likes

Klasse, man! :sunglasses: Topper!!! :+1:

Meersterlijk mooi @Candide … prachtig :sunny:

Inderdaad een degelijk en atractief stuk “zadelmakerij”, maar ik begrijp dat ‘gepersonaliseer’ niet zo?

2 likes

Je krijgt indien gewenst er naast de kleine keeper (die ik er op mijn foto’s niet op heb zitten omdat hij niet nodig was), twee identieke grote losse keepers bij; eentje met je initialen (of nickname zoals in geval van Gio) en een ‘neutrale’, zodat de band ook gewoon overdraagbaar is bij een deal.

2 likes

Erg gaaf. Zowel de klok als het bandje!

2 likes

Ook erg gaaf Ide​:+1::heart_eyes:

1 like

Mooi man!

1 like

Ja dat is een trend die ze hebben ingezet met de P1lot One limited @James_T_Kirk hahaha :joy: Ik hou er wel van :wink:

1 like

Ooh, da’s mooi! Nou nog een dikke RMW waar zo’n bandje bij past! :blush:

1 like