Horloge verkocht aan Giovani.
Snelle en leuke reacties en nog snellere betaling.
Dank!
Horloge verkocht aan Giovani.
Snelle en leuke reacties en nog snellere betaling.
Dank!
Hele snelle en fijne deal achter de rug met @Sprinter. Goede duidelijke communicatie en de financiële afhandeling werd ook direct gedaan!
Een top ervaring!
Mooie klassieker verkocht aan Giovani.
Snelle communicatie en prettige manier van omgang. Graag tot de volgende keer en veel plezier met de NA
Hier een vergelijkbare situatie.
Zojuist een (oh nee, het werden er twee… ) horloge verkocht aan @Sprinter.
Tijdje gezellig gekletst met Giovani over gezamenlijke interesses zoals horloges, reizen etc…
Kortom, een aanrader om zaken mee te doen!
Een Seiko limited verkocht aan Giovani @Sprinter . Prima communicatie, snelle betaling. Kortom: zou het zo weer doen. Bedankt Giovani, en tot de volgende!
Ik heb mijn Swatch chronograaf verkocht aan @sprinter. De communicatie met Giovani ging heel prettig en soepel, en zowel koper als verkoper zijn blij. Giovani is een aanrader om zaken mee te doen!
Mijn Orca verkocht aan @Sprinter.
Vlotte deal, snelle betaling, kortom……
Veel plezier van de Citizen Giovani!
Onlangs een Tsuyosa verkocht aan Giovani aka @Sprinter.
De deal was snel beklonken en de betaling was binnen enkele minuten voldaan.
Topper
Voor herhaling vatbaar!
Giovani, wat een kerel ben je toch
Ik koop een ga2100 aan een topprijs. Horloge komt professioneel verpakt aan.
Iets erna koop ik er nog eentje bij je en ook die komt opnieuw professioneel verpakt aan.
En nu koop ik er weer een dit allemaal op een tijdspanne van ocharm 2 weken. Altijd top verpakt, correct verzonden en alles is in zeer goede staat. Communicatie verloopt vlot.
+100 voor mij!
Leuk horloge overgenomen van @Sprinter, was geregeld in een flits. Horloge als omschreven, snel verzonden, helemaal top!
Bedankt Giovani
Één van de leukste horloge kopen sinds tijden gehad met @Sprinter ! Hij deed helemaal de moeite de stad ervoor in te rijden en we hadden een ontzettend leuk gesprek over horloges. Absolute aanrader!
Eigenlijk is alles al gezegd hier. Was vriendelijk, correct en snel! Zou zo weer zaken doen met @Sprinter Topdeal… A+++
@Sprinter Een leuk horloge gekocht van Giovani en kreeg er ook een leuke verrassing bij. Ik ben helemaal blij.
Mooie Seiko overgenomen van @Sprinter Ondanks dat we allebei al erg lang op het forum zitten was het de eerste keer dat we iets verkochten aan elkaar.
Zeker voor herhaling vatbaar, kreeg zelfs nog een bandje cadeau voor mijn head only aankoop! Bedankt!
Absoluut een aanrader deze @Sprinter
Fraaie Citizen overgenomen van Gio @Sprinter
Sympathiek geprijsd, in uitstekende staat en snel en uitstekend verpakt verstuurd.
Van Harte Aanbevolen!
Prettige ervaring om zaken te doen met @Sprinter! De deal was snel gemaakt en Giovani reageerde erg relaxed toen ik aangaf het horloge pas een paar dagen later kon versturen.
Aanrader!
mijn allereerste MM300 ever… wat een schitterend horloge en van een ontzettend aardig en gerespecteerd forumlid over mogen nemen.
@Sprinter nogmaals hartelijk dank