Sprinter

Vandaag met veel plezier een Astron aan @Sprinter verkocht. Snel en makkelijk en een Corona-proof kennismaking met deze enthousiaste liefhebber.

1 like

Giovani kocht een horloge van mij over. Razendsnel betaald, enthousiaste koper, vlotte communicator :ok_hand:! Bedankt @Sprinter, geniet van je SKX :+1:

1 like

Horloge verkocht aan Giovani @Sprinter. Keurig zoals het hoort en ging helemaal prima. Aanrader om zaken mee te doen dus! :smiley: :+1:

1 like

@Sprinter… Tja wat moet je over hem nog zeggen…
Sportief, multicultureel, Jamie Fox look-a-like, intelligent… Ow wacht het gaat over een horloge deal :sunglasses:.
Don Gio is een topperrrrrrrrrrt van de bovenste plank.
Dozen inpakken zijn grootste hobby.
Horloges op de post doen delegeert hij.
Foto’s van de tracking maakt zijn assistente.
Foto’s versturen vd tracking doet hij dan weer zelf.
De cirkel is rond… Een aanrader ten alle tijden.

1 like

Dank je wel man @vintage4all :pray:t5::rofl:

1 like

Horloge verkocht aan Giovani @Sprinter Prettig contact, snelle betaling, keurige melding van ontvangst. Kan Giovanni dan ook van harte aanbevelen.

1 like

Horloge verkocht aan @Sprinter zodat hij bij zijn Amerikaanse connecties kan shinen :wink:

Top communicatie, betaling en terugkoppeling, aanrader om met Giovanni te handelen.

Gr. Marc

1 like

Horloge verkocht aan @Sprinter. Aanrader.

1 like

Een tuna overgenomen van @Sprinter. Communicatie verloop soepel en de deal was snel gemaakt. Hij kwam het horloge zelfs brengen met een extra nato bandje. Super aardig en zeer attent.

1 like

Horloge verkocht aan sprinter.
Via PB een aanbod gedaan wat binnen no time rond was en nog sneller betaald was.

Netjes berichtje bij ontvangst. Top!

Tweede keer dat ik zaken doe met Giovani @Sprinter.
Eerste keer als koper en nu als verkoper. De deal was letterlijk binnen 5 minuten rond en betaald. Betrouwbaar en een top vent.

1 like

Mijn Seiko Monster verkocht aan @Sprinter.
Smooth transactie. Dankjewel en veel plezier ermee.

1 like

Wederom zaken gedaan met Giovani en zoals altijd heel snel de deal afgerond en betaling ontvangen. Betrouwbaar en komt zijn woorden na. Helemaal super @Sprinter !

1 like

Horloge verkocht aan Giovani.
Snelle en leuke reacties en nog snellere betaling.

Dank!

1 like

Hele snelle en fijne deal achter de rug met @Sprinter. Goede duidelijke communicatie en de financiële afhandeling werd ook direct gedaan!

Een top ervaring!

1 like

Mooie klassieker verkocht aan Giovani.
Snelle communicatie en prettige manier van omgang. Graag tot de volgende keer en veel plezier met de NA

1 like

Hier een vergelijkbare situatie.
Zojuist een (oh nee, het werden er twee… :slightly_smiling_face:) horloge verkocht aan @Sprinter.
Tijdje gezellig gekletst met Giovani over gezamenlijke interesses zoals horloges, reizen etc…
Kortom, een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Een Seiko limited verkocht aan Giovani @Sprinter . Prima communicatie, snelle betaling. Kortom: zou het zo weer doen. Bedankt Giovani, en tot de volgende!

1 like

Ik heb mijn Swatch chronograaf verkocht aan @sprinter. De communicatie met Giovani ging heel prettig en soepel, en zowel koper als verkoper zijn blij. Giovani is een aanrader om zaken mee te doen!

2 likes

Mijn Orca verkocht aan @Sprinter.
Vlotte deal, snelle betaling, kortom……:+1:
Veel plezier van de Citizen Giovani!

1 like