Sprinter

Horloge verkocht aan @Sprinter .
Snelle betaling en perfecte communicatie !
Bedankt en veel draagplezier .

1 like

Maar weer eens een horloge overgenomen,wederom top, bomproof etc . @Sprinter what else…

1 like

Samen met @Sprinter weer een leuke deal kunnen doen :thumbsup:

Zo blijven we lekker bezig :smile:

1 like

Mooie ruil gedaan met @Sprinter. Heel leuk contact. Hopelijk kunnen we vaker zaken doen.

1 like

Gisteren een horloge verkocht aan @Sprinter,
Snelle betaling, snelle communicatie, Absoluut betrouwbaar en een echte liefhebber van onze hobby.
Gio het was gezellig bedankt :thumbsup:

2 likes

Gio…wie ?..nou Gio, wederom een top deal met deze horlogefreak. Beter kan en gaat het niet worden…ik zeg Gio in oranje👍

1 like

2 vostokjes aan @Sprinter verkocht. Vlotte deal, snelle betaling etc etc.

Zoals onze oosterburen zeggen: sehr empfehlenswert :wink:

1 like

Jahaaaa! Wederom een fijne vlotte deal met ons aller @Sprinter , one of the good guys op dit forum!

1 like

Leuk horloge overgenomen van @Sprinter. Uitstekende communicatie en supersnel opgestuurd!
Bedankt en voor herhaling vatbaar!!

1 like

Via het forum mijn dikke Android verkocht aan Spinter. Prettige communicatie, snelle betaling. Pakje is onderweg, Giovani! “Immer gerne wieder”, zoals de duitsers zo mooi zeggen :slight_smile:

Thanks, Ratel/Jos

Via PM snel en correct antwoord gekregen van Sprinter. Horloge wat ik bij hem kocht keurig en zoals omschreven.

@Sprinter thanks

Zojuist een horloge verkocht aan Sprinter, aardige vent, een tijde staan praten over onze gemeenschappelijke hobby.

Zou zo weer een klokje verkopen, komt de gemaakte afspraken keurig na, spontaan en joviaal.

Aanrader dus.:+1:

1 like

Sprinter:

TOP !

Aanrader 1e klas…weet wat hij wil en wat hij zoekt…dat resulteerde bij ons in een aparte manier maar vertrouwenwekkende manier van zakendoen.

Verder ook nog een hele aardige horlogeliefhebber.

1 like

Een mooie Padi van Sprinter gekocht, top transactie, en goed verpakt

Een Marathon Tsar gekocht van Giovani.
Snelle en prettige communicatie, afhandeling en verzending! Kortom top ervaring!

1 like

Horloge verkocht aan mede-Seiko freak @Sprinter. Wederom erg fijn contact vooraf en uiteraard ook weer een leuk gesprek over koetjes en seikootjes! Veel draagplezier Gio!

1 like

Gisteren een horloge gekocht van Giovanni, goede en heldere communicatie, reageert snel en is gepassioneerd als het om horloges gaat. Volgende keer spreken we een hele dag af bij overdracht :wink:

Nogmaals dank!

1 like

Gisteravond (laat) een horloge gekocht en opgehaald bij @Sprinter. Dit was een 100% ervaring met een heel flexibele, vlotte en zeer sympathieke mede liefhebber.

Dank voor de snelle deal en de erg prettige ontvangst, zelfs nog op dat tijdstip! :blush:Anytime again.:+1:

2 likes

1 van mijn grails van Gio overgenomen.
Zeeeer netjes en snel afgehandeld. Ik hou er van :+1:
Een echte aanrader.

Thnx kerel :wink:

1 like

Bracelet verkocht aan giovani, snelle betaler en vriendelijk, helemaal top, graag tot een volgende keer :+1:

1 like