Spullekes opslag chaos

Een gewaarschuwd mens telt voor 2… of 3… of 4…

Bij mijn voorstelronde eind vorig jaar werd ik al direct gewaarschuwd dat het lidmaatschap zou leiden tot een nóg grotere interesse en een onbedwingbare verzamelwoede. Niets is minder waar :joy:

Inmiddels enkele nieuwe horloges en vooral ook accessoires verder sta ik voor de volgende uitdaging: waar laat ik het allemaal?! De horloges zijn simpel… daar heb ik inmiddels een mooie 12 slots doos voor aangeschaft. Dus er is nog ruimte om te groeien :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Maar dan dit soort dingen:

Ik wilde wat proberen met verschillende bandjes etc… en whooop! weer 4 bandjes erbij. Een mapje met gereedschap, los gereedschap, reserve spring bars, oude horloges om wat op te prullen etc.

Uiteraard wat rondgekeken op het forum en allerlei oplossingen voorbij zien komen van wijndozen, whiskey blikken, speciale band-mapjes en ikea-kastjes. Maar wat nou de ideale opslagwijze is a la Marie Kondo, not a clue.

Dus kom maar op met die inspiratie en picca’s zodat ik mooi overzicht kan scheppen in de chaos hier thuis!

2 likes

Wat plastic bakken van de Action

3 likes

Koop twee velvet trays bij de Action.

2 likes

Ik kwak mn straps en nato’s in een tweetal van deze bakjes die aan de muur hangen :+1:

Gereedschap en shitjes gaan in een kleine toolbox.

2 likes

Dit is inderdaad een mooie! Kan niet snel beschadigen en misschien passen ze nog ergens in een lade👌

1 like

Ik heb in de ene tools en de andere bandjes. Werkt prima :ok_hand:

1 like

Bovenin horloges en onderin de bandjes, gekregen spulletjes etc.

1 like

Ook Nice! Alles mooi bij elkaar

Ja zo’n koffertje is ook slim. Kan je het ook nog meenemen😂 En die bakjes zijn voor meer doeleinden nuttig zie ik👌

om toch maar wat orde op zaken te hebben,
een beetje aan het knutselen geslagen en wat kistjes aangepast :smiley:

4 likes

Heb een pelicase 1120 voor alle tools In op de bergen. Dankzij. Het plukschuim blijft alles netjes op zijn plek.

1 like

Bij ‘Paintersworld’
Of Deva in Breda

4 likes

Dit ja. Ik heb zo’n uittrekplankje voor sieraden in m’n kast gehangen. Makkelijk voor bandjes en andere losse meuk.

1 like

Dat is ook een mooie zeg👌 Handig met die verschillende lagen/vakjes

1 like

Ja die zag ik inderdaad ook langskomen. Moet alleen wel passen😂

1 like

Dat is op zich wel handig ja.

1 like

En kost geen :poop:, met leren handvat.
Ik gebruik hem als horlogedoos. Was in de aanbieding bij Deva in Breda (webwinkel)
Edit: die hebben ze niet meer, maar wel bij:
Van Beek artsuplies € 29,90

1 van de ongeveer 10 plekken waar wat ligt… :thinking:

2 likes

Mijn gereedschap en overige dingen heb ik in een naaidoosje van de action gelegd. Kosten niks en ziet er leuk uit

1 like

Wat jij zoekt heet een viskoffer

Volle-plano-viskoffer-91049

Sommige varianten zijn ook te gebruiken als stoel :grin:

$_84

4 likes