Sq100

Van mij kocht Mark kort geleden een Vostok.

Helemaal goed hoor! Supersnelle betaling en ook vlotte communicatie.

Dus ook als koper top!

Bedankt!

1 like

Mooie Rus gekocht. Bedankt voor de prettige deal, de goede communicatie en de perfecte verzending. Voor herhaling vatbaar!

1 like

Ik heb een horloge verkocht aan Mark. Prima communicatie en zeer snelle betaling. Ondanks dat hij door omstandigheden even moest wachten op de ontvangst van het horloge bleef hij zeer geduldig.
Topper.

1 like

Prettige en vlotte transactie gedaan met sq100/ Mark. :+1:

1 like

Prettige en zeer vlotte deal met @sq100 (Mark), helemaal zoals het hoort. Bombproof verpakt, goede communicatie en horloge in perfecte staat!

1 like

Hier ook een aangename deal met Mark.
Horloge is als nieuw zoals beschreven en inderdaad bombproof verpakt.
Vlotte communicatie en snelle verzending, kortom een aanrader waar ik zo weer zaken mee doe. :thumbsup:

1 like

Hier ook een dikke duim omhoog voor SQ100. Goede communicatie en snelle betaling. Helemaal top dus :slight_smile:

1 like

Ik heb onlangs ook een horloge verkocht aan @sq100. Prima transactie en goed zaken doen. Plus 1 :+1:

1 like

Prettige deal gemaakt met @sq100 a.k.a. Mark. Op alle vlakken top, aanrader dus! :+1::+1::+1:

1 like

Horloge verkocht aan Mark, duidelijke comunicatie en supersnelle betaling, aanrader dus. Top!

1 like

Horloge verkocht aan Mark, @sq100 naar aanleiding van een advertentie in de categorie gezocht. Prima communicatie, snel tot een deal gekomen. Persoonlijke overdracht was erg gezellig. Zeker een aanrader :+1:t2:

Dank Mark en wellicht tot de volgende

1 like

SKX verkocht aan Mark snelle communicatie en betaling, prettig om mee zaken te doen👌🏻

1 like

Horloge verkocht aan Mark.
Vlotte deal. Fijne communicatie en komt zijn afspraken na. Aanrader!:+1:

1 like

Horloge verkocht aan @sq100 . Alles soepel, aanrader!

1 like

@sq100 heeft een horloge van mij overgenomen. Lekker zoals het hoort, snelle betaling en niet ellenlange verhalen. Tot volgende keer :ok_hand:

1 like

Mark heeft een Sumo van mij overgenomen. Communicatie en betaling verliepen zeer prettig en super vlot!:+1: Aanrader!

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan Mark. Zeer prettig verlopen. Mark komt zijn afspraken na, communiceert duidelijk en is vriendelijk. Aanrader! :ok_hand:t2:

1 like

Horloge verkocht aan Mark.
Vlotte betaling en heldere, snelle communicatie.
Met @sq100 is het goed zaken doen, een aanrader. :+1:

Bedankt Mark en wellicht tot een volgende transactie.

1 like

Vintage Seiko verkocht aan @sq100.
Fijne communicatie en razendsnelle betaling. Alles prima. :+1:

1 like

Vande week hele leuke Seiko, waarvan ik tot voor kort niet eens wist dat hij bestond, overgenomen van Mark. Prima deal, horloge is echt als nieuw, keurig en snel verstuurd, ik had het niet beter kunnen doen! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Bedankt Mark!

1 like