Sq100

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Helemaal top. We hebben eerder dit jaar al eens zaken gedaan en nu een natoband.

Super vlot.

Menno

1 like

prettige en vlotte communicatie, vlotte betaling, kortom, prettig zakendoen met dit forumlid.

1 like

Toppertje. Vlotte communicatie en betaling. Gewoon fijn zakendoen met SQ100.

Peebee.

1 like

Ik sluit me hier graag bij aan. Heb een Seiko 5 van SQ100 overgenomen. Goede communicatie plus een degelijke en vlotte verzending. Dankuwelzeerbeleefd! :slight_smile:

1 like

Ik kan Mark zeer goed aanbevelen, het was prettig communiceren en alles verliep soepeltjes.
Volgende keer zeker weer Mark!
Groeten uit het Klompengat.

1 like

Twee horloges overgenomen, perfecte transactie!

Henk

1 like

Deze week een horloge van Mark overgenomen. Allemaal zeer goed verlopen. Ik kan Mark dan ook zeker aanbevelen!

1 like

Een welverdiende dikke duim voor SQ100 :~

Prettig contact, snelle verzending en net zo horlogegestoord als de rest :smiley:

Bedankt :)-D

1 like

Mark heeft van mij een horloge gekocht, tevens een ruil gedaan. Zeer nette communicatie en zeer vlotte betaling.

Als koper en verkoper een aanrader!!

1 like

Mark heeft van mij een horloge overgenomen, prettige communicatie en snelle betaling.

Zo moet het! :slight_smile: volgende keer zeker weer.

1 like

Wederom een prettige deal met sq100 (tu)

Absoluut een aanrader :slight_smile:

1 like

Weer zaken gedaan met Mark en weer naar alle tevredenheid. Topkoper!

1 like

Goede deal gesloten, geen gezeik. Top!

1 like

Leuke ruil gedaan met SQ100 en kan me tevens aansluiten in de rij van duimpjes :thumbsup:

Prettig contact, vlotte verzending en alles zoals beschreven, top :slight_smile:

1 like

Een snelle deal gedaan met Marc na een paar reacties heeft ze onmiddelijk het uurwerk opgehaald bij me
tot volgend keer
dus een duim :thumbsup:

1 like

Leuke deal met @sq100 gedaan!

Snelle reactie en betaling. In verband met omstandigheden kon ik het horloge pas 2 dagen later versturen.
Alle begrip vanuit Mark, super!

Tot een volgende keer :thumbsup:

1 like

Erg fijn contact en vlotte reacties/betaling van @sq100. Dank Mark en veel draagplezier!

1 like

Horloge van sq100 overgenomen. Ging allemaal erg soepel en vlot. De Vostok was goed verpakt en zag er beter uit dan beschreven was.

Kortom: prettig zakendoen met sq100

Scudo.

1 like